plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۳
کد مطلب : ۳۵۵۶۶

برد پرگل سپاهان اصفهان در نقش جهان

مورایس از هواداران و بازیکنان سپاهان تشکر کرد
تیم فوتبال «فولاد مبارکه سپاهان» با ارایه یک بازی برتر در چارچوب دیدار مُعوقه هفته پنجم لیگ برتر فوتبال در ورزشگاه نقش جهان اصفهان با نتیجه سه بر یک «فولاد خوزستان» را شکست داد.
برد پرگل سپاهان اصفهان در نقش جهان
به گزارش سرویس ورزشی ایصال نیوز، «تیم‌ فولاد مبارکه سپاهان اصفهان» در دیدار مُعوقه هفته پنجم لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ پنجشنبه در ورزشگاه «نقش جهان» اصفهان به مصاف «تیم فولاد خوزستان» رفت و موفق شد در یک بازی برتر با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد.

گل‌های نیمه نخست سپاهان در دقایق ۶ و ۱۲ توسط فرشاد احمدزاده و شهریار مُغانلو به ثمر نشست و در نیمه دوم نیز کاوه رضایی در دقیقه ۶۷ با پاس زیبای مُغانلو دروازه فولاد خوزستان را برای سومین بار باز کرد.

تک گل تیم فولاد خوزستان را عادل ارغند در دقیقه ۳۰ با پاس گل ساسان انصاری وارد دروازه سپاهان کرد.

«ژوزه مورایس» سرمربی سپاهان در دقیقه ۳۲ آریا یوسفی را بجای رضا شکاری و در یک تعویض طلایی کاوه رضایی را دقیقه ۶۳ بجای رضا اسدی وارد میدان کرد که رضایی ۴ دقیقه پس از ورود به میدان موفق به زدن گل سوم سپاهان شد.

مورایس: از هواداران بابت حضورشان ممنونم، بابت تلاش بازیکنانم به آنان تبریک می‌گویم

ژوزه مورایس عصر پنجشنبه در نشست مطبوعاتی پس از دیدار تیم‌های «سپاهان اصفهان» و «فولاد خوزستان» در چارچوب دیدار مُعوقه هفته پنجم لیگ برتر در جمع خبرنگاران افزود: بازی امروز خوب شروع شد و از ابتدا از این بازی لذت بردم و بابت تلاش بازیکنانم به آن‌ها تبریک می‌گویم،بدیهی است که بازیکنان فولاد نیز در زمین عکس‌العمل نشان دهند و ما در این بازی یک گل خوردیم که نباید آن را دریافت می کردیم.

وی ادامه داد: پیش از گل فولاد، سه موقعیت خوب داشتیم که می‌توانستیم با آن فاصله گل زده را بیشتر کنیم
وی تصریح کرد:همانطور که قبل از بازی نیز گفتم، فولاد از ابتدای فصل تغییرات زیادی کرده و از لحاظ تدافعی فشرده‌تر بازی می کند و بازیکنان خوبی دارد و برای این تیم در ادامه لیگ آرزوی موفقیت دارم.

مورایس گفت: از هواداران بابت حضورشان ممنونم که در هوای بارانی همراه ما بودند و امیدوارم ایران ورزشگاه مسقف شود، بازیکنان ما تجربه بازی زیر باران را نداشتند و ساعت بازی نیز با درخواست بازیکنان به دلیل دمای هوا تغییر پیدا کرد و از فدراسیون تشکر می‌کنم که پیش‌بینی این موضوع را کرد. با توجه به مساوی استقلال و پرسپولیس در دربی تهران، سپاهان اصفهان با این بُرد با ۲۴ امتیاز از ۱۱ بازی در رده دوم جدول رقابت ها ماندگار شد. فولاد خوزستان نیز با این شکست و با۱۰ امتیاز در جایگاه چهاردهم جدول قرار گرفت.
استقلال با ۱۲ بازی همچنان صدر جدول لیگ برتر فوتبال را حفظ کرده است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما