plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۳۵۰۰۶
هفته دهم لیگ برتر

سپاهان فاتح نبرد بزرگ در نقش جهان اصفهان شد

برتری یک بر صفر سپاهان در مصاف با پرسپولیس
دیدار تیم های فوتبال سپاهان و پرسپولیس از هفته دهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران، عصر یکشنبه (۲۱ آبان ۱۴۰۲ ) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار و با درخشش رضا اسدی و برتری یک بر صفر سپاهان به پایان رسید.
سپاهان فاتح نبرد بزرگ در نقش جهان اصفهان شد
به گزارش سرویس ورزشی ایصال نیوز، در حساس‌ترین دیدار هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، تیم‌های سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برابر یکدیگر به میدان رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر سپاهان همراه شد.

پرسپولیسی‌ها که در سه بازی اخیر خود موفق به پیروزی نشده بودند و برابر حریفان خود به تساوی رسیدند، برای اینکه از رقابت با استقلال در صدرجدول رده‌بندی جا نمانند نیاز مبرمی به پیروزی در این بازی داشتند اما ناکام ماندند.

در مقابل نیز سپاهانی‌ها در ۲ بازی اخیر خود در مسابقات لیگ برتر برابر ملوان‌بندانزلی و نساجی مازندران نتایج لازم را کسب نکردند و در این بازی شش امتیازی در خانه محکوم به برد بودند و به هدف خود رسیدند.

لحظات حساس بازی:

در دقیقه ۷ بازی رامین رضاییان صاحب اولین موقعیت گلزنی بازی شد که ضربه آن بعد از برخورد به بازیکنان پرسپولیس راهی کرنر شد.

در دقیقه ۲۲ بازی شهاب زاهدی روی ارسال زیبایی سروش رفیعی در درون محوطه جریمه صاحب موقعیت گلزنی شد که ضربه مهاجم سرخ‌پوشان توسط پیام نیازمند مهار شد.

در دقیقه ۳۳ بازی ارسال میلاد زکی‌پور با ضربه سر رضاییان یک موقعیت خطرناک را روی دروازه سرخ‌پوشان به وجود آورد ضربه این مدافع به خطرناک‌ترین شکل ممکن به بیرون رفت.

دقیقه ۳۹ بازی علیرضا بیرانوند به راحتی شوت محمد قربانی را در آغوش کشید.

در پایان نیمه نخست بازی بدون رد و بدل شدن گلی به پایان رسید و دو تیم راهی نیمه مربیان شدند.

  نیمه دوم با حملات سپاهانی‌ها آغاز شد و در دقیقه ۴۸ بازی زکی‌پور در محوطه جریمه سرخ‌پوشان صاحب یک موقعیت گلزنی عالی شد که شوت سنگین مدافع سپاهان را علیرضا بیرانوند با یک فوق واکنش مهار کرد و مانع گلزنی سپاهانی‌ها شد.

در دقیقه ۵۷ در حالی که شهریار مغانلو در یک موقعیت تک‌به‌تک صاحب توپ شده بود باز این سنگربان پرسپولیس یعنی بیرانوند باز مانع گلزنی سپاهانی‌ها شد و توپ به کرنر رفت.

در ادامه این صحنه ضربه آکروباتیک فرشاد احمدزاده نیز به شکل خطرناک از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۶۹ بازی سپاهانی‌ها در یک منطقه عالی صاحب یک ضربه‌ای ایستگاهی شد که رضا اسدی با یک شوت تماشایی موفق شد دروازه تیم سابق خود را باز کند تا گل نخست بازی برای سپاهان رقم بخورد.

دقیقه ۷۸ بازی شوت تماشایی محمد عمری با واکنش فوق‌العاده پیام نیازمند همراه بود تا سنگربان سپاهان مانع گلزنی سرخ‌پوشان شود.

در دقیقه ۹۰ بازی امید عالیشاه با یک ارسال تماشایی گولسیانی را صاحب توپ کرد که ضرب سر این مدافع به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

در دقایق تلف شده، شهاب زاهدی با دریافت کارت زرد دوم از زمین اخراج شد.

سپاهان اصفهان با این برتری، با ۱۵ امتیازی شد و پرسپولیس نز با قبول نخستین شکست فصل در امتیاز ۱۷ باقی ماند. هم اکنون استقلال با ۲۲ امتیاز و مقتدرانه در صدر جدول قرار دارد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما