plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۰
کد مطلب : ۱۱۲۷۰
پرسپولیس0 - 1 ذوب آهن

جشن قهرمانی در شب بدشانسی مهاجمان پرسپولیس

اهدا جام قهرمانی به قرمز پوشان پایتخت
با حضور مسئولان ورزش و فوتبال ایران، نوزدهمین جام لیگ برتر فوتبال ایران به تیم پرسپولیس اهدا شد.
جشن قهرمانی در شب بدشانسی مهاجمان پرسپولیس
به گزارش ایصال نیوز، پس از دیدار پرسپولیس برابر ذوب‌آهن اصفهان در شب جمعه که با شکست یک بر صفر قهرمان لیگ برتر به پایان رسید، طی مراسمی با حضور وزیر ورزش و جوانان، سرپرست فدراسیون فوتبال و جمعی دیگر از مسئولان فوتبال ایران، جام قهرمانی لیگ نوزدهم به سید جلال حسینی داده شد تا کاپیتان پرسپولیس همراه با سایر هم‌تیمی‌های خود جام را بالای سر ببرند.

این چهارمین قهرمانی پیاپی پرسپولیس در لیگ برتر و ششمین جام آنها در مجموع ۱۹ فصل محسوب می‌شود.

با توجه به شیوع ویروس کرونا، مراسم اهدای جام بدون حضور هواداران برگزار شد اما با این حال کانون هواداران باشگاه پرسپولیس تزئیناتی روی سکو انجام داده بود.

با توجه به نبودن تماشاگران در ورزشگاه، مسئولان برگزاری جشن قهرمانی تا زمان آماده شدن سکو پروژکتورهای ورزشگاه را خاموش کردند و هر از گاهی چند گلوله آتش بازی پرتاب شد. برای رعایت موارد بهداشتی، مدال های تیم قهرمان و تیم داوری را هیچ یک از مسئولان حاضر روی سکو به بازیکنان و داوران تحویل نداد و آنها را روی سکوی جداگانه قرار داده بودند تا خود بازیکنان و داوران آنها را بردارند.

با توجه به خالی بودن سکوها، روی جایگاه روبرو نیز نورپردازی جالبی صورت گرفته بود.
 یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس که مدعی شده بود برخلاف سوپرجام اینبار به دنبال این خواهد بود تا با برد جشن قهرمانی را برپا کند، بعد از شکست کاملا ناراحت بود و با درخواست مکرر میثاقی و پیروانی راضی به گفتگو شد.

گفتنی است، دیدار تیم‌های ذوب‌آهن و پرسپولیس از ساعت 20:30 دقیقه در ورزشگاه آزادی با سوت کوپال ناظمی داور بازی آغاز شد. در دقیقه 72 تیم پرسپولیس دو تعویض دیگر انجام داد که طی آن سید جلال حسینی به جای مهدی شیری و اوساگونا به جای مهدی عبدی وارد زمین شدند.

در دقیقه 73 اوساگونا بلافاصله پس از حضورش در زمین با ضربه سری خطرناک دروازه تیم ذوب‌آهن را تهدید کرد که دروازبان ذوب به زیبایی توپ را از زیر طاق دروازه درآورد. 
این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود ذوب‌آهن به پایان رسید. پرسپولیس با این نتیجه 63 امتیازی باقی ماند و جشن قهرمانی خود را در استادیوم آزادی برگزار کرد.

انتهای پیام/*
۲۵
مرجع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما