plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۹
کد مطلب : ۳۰۷۳۰

سپاهان با اقتدار صدرنشین امسال فوتبال ایران شد

تیم فوتبال سپاهان اصفهان روز شنبه با برتری مقابل پرسپولیس، صدرنشینی خود در پایان سال 1401 را قطعی کرد.
سپاهان با اقتدار صدرنشین امسال فوتبال ایران شد
به گزارش سرویس ورزشی ایصال نیوز، شاگردان ژوزه مورایس درحالی‌که بازی جام حذفی را در نقش جهان اصفهان به پرسپولیس واگذار کرده بودند، این بار موفق شدند در ورزشگاه آزادی با گل دقیقه نودی، پرسپولیس را مغلوب کنند تا رقیب مستقیم خود در جدال قهرمانی را از سر راه کنار زده باشند.

در مسابقه مهم عصر شنبه علی‌رغم 10 نفره شدن پرسپولیس فاصله ای تا کسب تساوی نداشت و اگر عدم تمرکز خط دفاعی پرسپولیس نبود، آنها با تنها یک امتیاز تهران را به مقصد اصفهان ترک می کردند. اما گل مهم و فراموش نشدنی محمد کریمی  در دقیقه 92 همه معادلات را به سود ژوزه مورایس و تیمش تغییر داد و آنها از همین حالا قهرمان قطعی سال 1401 لقب گرفته اند.

اما موفقیت سرمربی پرتغالی سپاهان در این بازی قابل انکار نیست. جشن مفصل و طولانی بازیکنان و هواداران سپاهان هم اتفاق عجیبی نبود و آنها کری‌های ستاره‌های پرسپولیس در اصفهان را جبران کردند.

با این نتیجه سپاهان در فاصله 7 بازی تا پایان لیگ برتر، 49 امتیازی شد تا یکه‌تاز جدول بیست و دومین دوره لیگ برتر ایران لقب بگیرد.

طلایی‌پوشان در حالی صدر جدول را قبضه کرده‌اند که اختلاف امتیاز این تیم با نزدیکترین تعقیب‌کننده (پرسپولیس) به چهار امتیاز رسیده است.

آنها همچنین شش امتیاز از استقلال جلوتر هستند تا با هر نتیجه‌ای در دیدار تیم‌های استقلال - فولاد، صدرنشین لیگ برتر در پایان سال خورشیدی جاری لقب بگیرند.

پرسپولیس حالا فرصت حتی یک لغزش را هم ندارد و حتی یحیی گل‌محمدی گفت که شانس تیمش برای قهرمانی کاملا کاهش یافته و کار دشوار شده است.

چهره‌های خندان، با اعتمادبه‌نفس و مصمم بازیکنان سپاهان در ابتدای بازی، حالا در طول تعطیلات نوروز هم ادامه خواهد داشت و آنها آماده شکستن طلسم 8 سال دوری این تیم از جام خواهند شد.ورزش سه

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما