plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۶
کد مطلب : ۱۵۵۵۹
سپاهان 2- تراکتور صفر

پرسپولیس بازی با نفت را برد اما سپاهان صدرنشین جدول در پایان سال شد

پرسپولیس 2- 1 نفت؛ برای قهرمانی کافی نبود!
تیم فوتبال سپاهان در یک دیدار حساس و تعیین کننده توانست باز هم با ارائه یک بازی منطقی و هوشمندانه، تراکتور را دبل کند و با صدرنشینی سال 99 را با ثبت آمارهای بسیار خوب به پایان برد. مثلثی که محرم را قهرمان 99 کرد.
پرسپولیس بازی با نفت را برد اما سپاهان صدرنشین جدول در پایان سال شد
به گزارش ایصال نیوز، سپاهان هفته هفدهم لیگ برتر را با پیروزی 6 گله مقابل آلومینیوم اراک تمام کرده بود، با این حال به دلیل گل های زیادی که شاگردان نویدکیا در هفته های ابتدایی فصل دریافت می کردند، با اینکه هم امتیاز با پرسپولیس در عدد 34 ایستاد، رتبه دوم را به خود اختصاص داده بود.

امروز سپاهانی ها برای پایان سال با قهرمانی باید در صورت پیروزی پرسپولیس، با یک گل بیشتر نسبت به شاگردان یجیی گل محمدی در نقش جهان پیروزی می شدند و همین کار را هم انجام دادند.

بازی با برتری سپاهان آغاز شد و خیلی زود خرید جدید سپاهان یعنی احسان حاج صفی توانایی هایش را به رخ کشید و گل اول بازی روی ارسال مواج او و ضربه سر سجاد شهباززاده در دقیقه 19 ثبت شد. این پایان کار در نیم اول بود.

رسول خطیبی اما نمی خواست این نتیجه پابرجا بماند و در شروع نیمه دوم دو مهره تهاجمی را وارد زمین کرد تا روند بازی را به سود تیم خودش عوض کند.

تراکتور در نیمه دوم تا پیش از اخراج اکبر ایمانی که در دقایق 68 و 70 دو کارت زرد گرفت، امیدوارانه برای جبران نتیجه و کسب حداقل یک امتیاز تلاش می کرد ولی پس از اخراج ایمانی شرایط سخت تر شد.

با این حال روی اشتباه امید نورافکن تراکتور صاحب ضربه پنالتی شد؛ پنالتی ای که پیمان بابائی نتوانست به گل تبدیل کند تا همه چیز دوباره به سود میزبان شود.

در ادامه یاسین سلمانی جوان مستعد این روزهای باشگاه سپاهان که یکی از تعویضی های این مربی بود، گل دوم را با یک شوت زیبا در دقیقه 81 ثبت کرد تا سپاهان به دلیل گلِ زده بیشتر نسبت به پرسپولیس 37 امتیازی، با همین تعداد امتیاز صدر جدول را در پایان سال 1399 در شرایطی به نام خودش بزند که بهترین گلزن لیگ را تیم سپاهان معرفی کرد.

زردپوشان اصفهانی بیشترین گل زده مسابقات را با اختلافی معنی دار ثبت کردند و درنهایت با پوشش ضعف های خود در خط دفاعی توانستند از پرسپولیس قهرمان بلامنازع فوتبال ایران طی 4 سال اخیر پیشی بگیرند تا همه در شروع سال جدید در انتظار رقابتی حساس و نقس گیر میان دو تیم بزرگ ایران در ادامه مسابقات باشند.

اما در تهران پرسپولیس که نمایش برتری را نسبت به حریف خصوصا در نیمه اول به اجرا گذاشته بود، در ادامه با اخراج سیامک نعمتی شرایط را علیه خود دید تا در آستانه از دست دادن موقعیت برد باشد. با این حال این بازی در لحظات پایانی با مدیریت بازیکنان این تیم با همان برتری دو بر یک خاتمه یافت اما این تیم در پایان سال99 نتوانست صدرنشین لیگ بیستم لقب گیردو با تفاضل گل دوم شد و استقلال نیز سال 99 را با سومی جدول به پایان برد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما