plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۸
کد مطلب : ۱۵۱۷
هفته بیست و هفتم لیگ برتر

دیدار پرسپولیس و سپاهان با تساوی بدون گل به پایان رسید

یک دیدار حساس و احساسی
«مسعود تابش» مدیر عامل سپاهان پس از تساوی بدون گل تیمش برابر پرسپولیس، اظهار داشت: دیدار امروز اصلا به فوتبال شباهت نداشت و یک جنگ بود. این خوب نیست که 90 هزار نفر در تمام طول مدت بازی و ساعت ها قبلا از آن علیه هم فحاشی کنند. باید فکر اساسی برای اینگونه رفتارهای ناپسند در فوتبال داشته باشیم.
دیدار پرسپولیس و سپاهان با تساوی بدون گل به پایان رسید
به گزارش ایصال نیوز، در یکی از حساس‌ترین دیدارهای لیگ برتر فوتبال باشگاه های ایران، امروز جمعه تیم پرسپولیس در حضور بیش از 75 هزارتماشاگر ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم سپاهان اصفهان رفت و در دیداری پر تنش و احساسی هیچ یک از دو تیم حتی یک فرصت گلزنی هم پیدا نکردند.این بازی که از لحاظ فنی ضعیف بود در پایان نود دقیقه با تساوی بدون گل به پایان رسید.
پرسپولیس با این تساوی 56 امتیازی شد و در صدر باقی ماند، اما روزهای بسیار سختی در سه دیدار باقی مانده برای رسیدن به  قهرمانی دارد.
سپاهان نیز به امتیاز 51 رسید تا همچنان امیدوار نتایج هفته های پایانی باشد. حساسیت ها و شرایط جدول رده بندی، اهمیت این دیدار را دوچندان نمود. «بیژن حیدری» قضاوت این دیدار را بر عهده داشت و بازی با استرس زیاد از سوی بازیکنان هر دو تیم  و البته همراه با شعله ور شدن احساسات تماشاگران آغاز شد و پاس های اشتباه زیاد و خطاهای پی در پی باعث شد تا فرصتها یکی پس از دیگری از دست برود. پرسپولیسی ها نیمه دوم را هم با مالکیت توپ آغاز کردند و بازهم ضعف در حملات و کم تعداد بودن در خط تهاجمی اجازه گلزنی به آنان نداد.بازیکنان بارها با خطاهای متعدد، بازی را به خشونت کشاندند و فرصت گلزنی تا پایان بازی ایجاد نشد.
در نهایت، این دیدار حساس و پرتنش با تساوی صفر بر صفر به اتمام رسید و تیم سپاهان با مهار پرسپولیس،با یک امتیاز راهی اصفهان شد.با توجه به حضور نماینده کمیته انضباطی در ورزشگاه و حواشی ایجاد شده در ورزشگاه گزارش تنش های این بازی به کمیته انضباطی ارسال خواهد شد.  
انتهای پیام /*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما