plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۷
کد مطلب : ۳۴۳۵۳
بازی‌های آسیایی هانگژو چین

پایان دوازدهمین روز کاروان ایران با دو طلای کشتی و نقره اسکیت

دختر اسکیت‌باز ایرانی رکورد جهان را شکست ولی مدال نگرفت
در دوازدهمین روز از بازی‌های آسیایی هانگژو کشتی‌گیران فرنگی ایران دو مدال طلا و دختر اسکیت‌باز ایران به یک مدال نقره رسیدند. رومینا سالک رکورد انفرادی جهان در رشته اسکیت را شکست.
پایان دوازدهمین روز کاروان ایران با دو طلای کشتی و نقره اسکیت
به گزارش سرویس ورزشی ایصال نیوز، در روز دوازدهم بازی‌های آسیایی هانگژو دختر اسکیت‌باز ایران به مدال نقره رسید و محمدهادی ساروی و امین میرزازاده به مدال طلا رسیدند.

نتایج کاروان ورزشی ایران در دوازدهمین روز از بازی‌های آسیایی:

اسکیت

ترانه احمدی و رومینا سالک اصفهانی توانستند به مرحله یک چهارم نهایی و نیمه نهایی صعود کنند.

رومینا سالک بازیکن اسکیت فری استایل کشورمان در دور مقدماتی با ثبت رکورد ۴/۲۵۴ صدم ثانیه توانست رکورد انفرادی جهان را بشکند. اما در نیمه نهایی شکست خورد و از صعود به فینال باز ماند و چهارم شد.

ترانه احمدی به فینال رسید و در فینال به مدال نقره دست یافت.

رضا لسانی در مرحله گروهی فری استایل در مجموع دو اجرای اول و دوم با ثبت معدل زمانی ۳.۹۴۰ ثانیه سوم شد و امیرمحمد سواری نیز با معدل زمانی ۴.۳۱۹ ثانیه هشتم شد و هر دو راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

سواری در دور یک‌چهارم نهایی اسکیت فری‌استایل حذف شد ولی محمد لسانی به نیمه‌نهایی راه یافت. او در نیمه نهایی حذف شد و در دیدار رده‌بندی هم شکست خورد و مدال برنز را از دست داد.

قایقرانی

رکسانا رازقیان در مرحله گروهی کایاک اسلالوم زمان ۱۱۴.۵۲ثانیه را ثبت کرد و پنجم و راهی مرحله دوم شد. او با زمان ۱۱۳.۷۷ ثانیه دوم شد و به نیمه‌نهایی کایاک اسلالوم راه یافت.

کشتی فرنگی

محمدهادی ساروی، نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه‌اش مقابل رستم آساکولف به برتری رسید. او در دومین رقابت در مصاف با اوزور ژوژوپبیکف از قرقیزستان پیروز شد و راهی نیمه نهایی شد. ساروی در نیمه‌نهایی اومایف از قزاقستان را شکست داد و راهی فینال شد و در فینال به مدال طلا رسید.

امین‌ میرزازاده، نماینده وزن ۱۳۰ کیلوگرم ایران، مقابل پانفوئک از تایلند به برتری رسید.

او در دومین مبارزه مقابل کورایف از ترکمنستان پیروز شد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. امین میرزازاده در نیمه نهایی نیز مقابل علیخان سیزداکوف از قزاقستان به پیروزی رسید و راهی فینال شد و در فینال با برتری مقابل حریف چینی به مدال طلا رسید.

جوجیتسو

مهران ستار نماینده وزن ۶۲- کیلوگرم جوجیتسو ایران در اولین مبارزه به مصاف «کادنین» از تایلند رفت و به پیروزی رسید. او در دومین دیدار خود به مصاف نماینده عربستان رفت و با نتیجه ۲ بر صفر این دیدار را واگذار کرد.

سنگنوردی

الناز رکابی در ماده بولدرینگ با مجموع ۶۵ امتیاز به عنوان نفر ششم بین ۲۳ سنگ‌نورد راهی نیمه‌نهایی شد. او در لید نیز با مجموع ۴۵.۱ بین ۲۰ ورزشکار پنجم شد و به نیمه‌نهایی صعود کرد.

کاراته

بهمن عسگری نماینده وزن ۷۵- کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه خود مقابل ماخمدوف از ازبکستان به برتری رسید. وی در دومین مبارزه نیز مقابل جی اون از کره جنوبی به پیروزی رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. او مقابل ساکایاما از ژاپن شکست خورد و از دور رقابت ها کنار رفت.

مبینا حیدری، نماینده وزن ۶۸- کیلوگرم کاراته بانوان ایران، در مبارزه نخست مقابل زفانیا، شکست خورد و با توجه به شکست این کاراته‌کا در دور دوم مقابل حریف ژاپنی، حیدری از دور رقابت‌ها کنار رفت.

واترپلو

تیم ملی واترپلوی ایران در مرحله یک‌چهارم نهایی بازی‌های آسیایی هانگژو مقابل سنگاپور به پیروزی رسید و به نیمه نهایی صعود کرد.

وزنه‌برداری

امیر حقوقی در دسته ۸۹ کیلوگرم با رکورد ۱۶۴ یک ضرب، ۲۰۲ دوضرب و مجموع ۳۶۶ کیلوگرم عملکرد خوبی نداشت و هشتم شد. مصطفی جوادی قهرمان دسته ۸۹ کیلوگرم جهان، با رکورد ۱۶۱ یک ضرب، ۲۰۲ دوضرب و مجموع ۳۶۳ کیلوگرم نهم شد.

شطرنج

تیم ملی شطرنج ایران در دور هفتم بازی‌های آسیایی مقابل مغولستان به برتری ۲.۵ بر ۱.۵ رسید و همچنان در صدرنشین است.

انتهای پیام/*
 
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما