plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵
کد مطلب : ۳۴۲۹۹

نتایج ورزشکاران ایران در روز ششم بازی‌های آسیایی هانگژو

در ششمین روز بازی‌های آسیایی هانگژو ژیمناستیک ایران به مدال تاریخی نقره رسید و کاروان ایران با ۲۳ مدال همچنان در رده نهم رده‌بندی بازی‌ها قرار دارد..
نتایج ورزشکاران ایران در روز ششم بازی‌های آسیایی هانگژو
به گزارش سرویس ورزشی ایصال نیوز، روز ششم بازی‌های آسیایی روز جمعه با رقابت‌های تیراندازی آغاز شد. در این روز پوریا نوروزیان در تفنگ سه‌وضعیت به فینال رسید و در فینال با قرارگیری در رده هشتم مدال را از دست داد.

مهدی الفتی ژیمناست ایران در فینال پرش خرک در رده دوم ایستاد و مدال تاریخی نقره گرفت.

تیم ملی هندبال مردان هم در اولین دیدار مرحله اصلی مقابل کویت شکست خورد.
نتایج کاروان ایران در ششمین روز از بازی‌های آسیایی هانگژو:

تیراندازی

در تپانچه بادی زنان هانیه رستمیان پانزدهم شد. گلنوش سبقت‌اللهی در رده بیستم و مینا قربانی در رده بیست و سوم قرار گرفتند. تیم ایران نیز پنجم شد.

در تفنگ سه‌وضعیت نیز پوریا نوروزیان در رده هشتم ایستاد و فینالیست شد و در فینال نیز در رده هشتم ایستاد. مهیار صداقت در رده دوازدهم و امیرمحمد نکونام در رده بیستم قرار گرفتند. تیم ایران نیز پنجم شد.

هندبال

تیم ملی هندبال ایران در اولین دیدارش از مرحله گروهی مقابل کویت با دو اختلاف گل شکست خورد.

تنیس روی میز (تیمی و انفرادی)

در مرحله یک‌هشتم نهایی جدول تیمی دونفره تنیس روی میز مردان تیم برادران عالمیان موفق به شکست سه بر دو حریفش شد و به مرحله یک‌چهارم نهایی صعود کرد.

امیرحسین هدایی ملی‌پوش تنیس روی میز ایران با نتیجه چهار بر صفر مقابل بازیکن چین‌تایپه مغلوب شد و از جدول انفرادی بازی‌های آسیایی هانگژو حذف شد.

در ششمین روز بازی‌های آسیایی هانگژو، مرحله یک‌هشتم نهایی جدول انفرادی تنیس روی میز انفرادی مردان برگزار شد و دو نماینده ایران رقابت حساسی را داشتند.

امیرحسین هدایی موفق نشد از پس حریفش بربیاید و مقابل نفر هشتم رنکینگ جهان شکست خورد. هدایی با نتیجه چهار بر صفر مقابل بازیکن چین‌تایپه مغلوب شد و از بازی‌ها کنار رفت.

نوشاد عالمیان هم در انفرادی مقابل هاریموتو از ژاپن با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد.

ژیمناستیک

مهدی الفتی ژیمناست ایران در فینال پرش خرک در رده دوم ایستاد و مدال نقره گرفت و ایران را در این رشته به مدال تاریخی رساند.

ایران نهم جدول

در جدول مدال آوران در روز ششم بازی‌های آسیایی هانگژو کشورهای چین، کره جنوبی، ژاپن به ترتیب اول تا سوم هستند و کاروان ورزشی ایران با مجموع ۳ مدال طلا، ۱۰ نقره و ۱۰ برنز در رده نهم قرار دارد. 

اسامی مدال‌آوران کاروان ایران تاکنون:

مدال طلا:
- تیم ملی والیبال ایران
- افشین سلیمی در ووشو
- یوسف صبری در ووشو

نقره:
- مهسا جاور و زینب نوروزی در قایقرانی - مهسا جاور، نازنین ملایی، فاطمه مجلل و زینب نوروزی در قایقرانی - مهدی حاج‌موسایی در تکواندو - علیرضا حسین‌پور در تکواندو - زهرا کیانی در ووشو - الهه منصوریان در ووشو - شجاع حسینی در ووشو - محسن محمدسیفی در ووشو - آرین سلیمی در تکواندو - مهدی الفتی در ژیمناستیک

برنز:
- فرانک پرتوآذر در دوچرخه‌سواری - مرجان سلحشوری در تکواندو - مبینا نعمت‌زاده در تکواندو - مهران برخورداری در تکواندو - متین رضایی در تکواندو - ملیکا میرحسینی در تکواندو - محمد رهبری در شمشیربازی - نوشاد و نیما عالمیان و امیرحسین هدایی در تیمی تنیس روی میز - شهربانو منصوریان در ووشو - علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهر در تیمی شمشیربازی.

انتهای پیام/* 
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما