plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
کد مطلب : ۱۷۷۵۹

ایران چشم انتظار مدالهای جدید در المپیک

کاروان ٦٦ نفری ایران برای بازی های المپیک توکیو با شاخصه ی شور مدال در رشته هایی که تاکنون در ١٦ دوره ی حضور ، موفق به مدال آوری نشده ، به سی و دومین دوره این رویداد بزرگ وارد می شود .
ایران چشم انتظار مدالهای جدید در المپیک
به گزارش ایصال نیوز، مدال های ایران در ادوار گذشته در چهارضلعی کشتی ، وزنه برداری ، تکواندو و دو و میدانی محصور شده است اما مزیت نسبی کاروان ایران ، هیجان شمشیربازان ، تیراندازان و کاراته کاها برای مدال آوری است تا حصار چهار ضلعی ایران را بشکنند .

* اراده و انگیزه مجتبی عابدینی و دیگر شمشیربازان برای کسب مدال المپیکی ستودنی است ، انها در شرایط کنونی هم در جمع هشت تیم برتر شمشیربازی دنیا قرار دارند و عرصه المپیک می تواند نتیجه تلاش های سال های اخیر برای تکمیل افتخارات شمشیربازی ایران باشد.

*کاراته ی ایران برای اولین بار و اخرین بار فرصت مدال آوری در المپیک را یافته است و این فرصت گرانبهاترین امکان برای افتخاری بی نظیر برای کارته ایران است تا نقش آفرینی ارزنده ای برای کاروان ایران در تاریخ المپیک داشته باشد و کاراته کاها در طی سال های اخیر توانمندی قابل احترامی را برای امیدواری به مدال المپیکی از خود بروز داده اند.

*تیراندازی ایران در ادوار گذشته بارها به مدال نزدیک شدند اما نتیجه تلاش انها منجر به سکوی المپیکی نشد اما این بار جدیت و انگیره ی مدال آوری المپین های تیراندازی ایران، کاملا محسوس است.

در این بین حتی بوکسورها و مردان رعنای والیبال هم نیم نگاهی به سکو دارند و شاید در بحبوحه سال کرونایی شاهنامه المپیکی ایران پایان خوشی داشته باشد.

گفتنی است؛ دیروز چهارشنبه در توکیو، اولین رقابت رسمی رقابت‌های المپیک توکیو 2021، در مسابقه سافت‌بال بین تیم‌های استرالیا و ژاپن برگزار شد؛ ضمن این‌که مراسم افتتاحیه‌ رسمی المپیک قرار است فردا جمعه در پایتخت ژاپن برگزار شود.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما