plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۱۸۵۴۷

پیام تشکر رهبر معظم انقلاب اسلامی از کاروان پارالمپیک ایران

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی از کاروان پارالمپیک ایران در رقابت‌های توکیو ۲۰۲۰ تشکر کردند. رئیس جمهور و وزیر ورزش نیز در پیامهای جداگانه ای موفقیت ورزشکاران کاروان «سردار دل‌ها» را تبریک گفتند.
پیام تشکر رهبر معظم انقلاب اسلامی از کاروان پارالمپیک ایران
به گزارش ایصال نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، متن پیام حضرت آیت الله سید علی خامنه‌ای به این شرح است:

بسمه تعالی
از کاروان سرافراز پارالمپیک که بار دیگر با مدال آوری خود ملت ایران را خوشحال کردند صمیمانه تشکر میکنم.

سید علی خامنه‌ای ۱۳ شهریور ۱۴۰۰

***
کاروان پارالمپیک ایران که با ۶۲ ورزشکار راهی این دوره از مسابقات شده بود؛ روز شنبه در مجموع با کسب ۱۲ مدال طلا، ۱۱ نقره و یک برنز به کار خود پایان داد و در رتبه دوازدهم جدول توزیع مدال‌ها قرار گرفت.

همچنین، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهوری در پیامی با تبریک درخشش افتخارآمیز ورزشکاران ایران در رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو، اظهار کرد: اهتزاز پرچم باشکوه و طنین سرود جمهوری اسلامی ایران نشان داد که جوانان رشید این مرز و بوم در سایه همت و اراده‌های مستحکم خود بر هر مانع و کاستی غلبه می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان نیز در پیام تبریک خود، مدال طلای ارزشمند تیم ملی والیبال نشسته ایران و افتخار آفرینی دیگر ورزشکاران کاروان سردار دل‌ها را در روز پایانی رقابت‌ ورزشکاران ایران در این بازی‌ها، تبریک گفت.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما