plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۹
کد مطلب : ۳۴۱۲۸
معاون پژوهش و توسعه منابع آموزش و پرورش اصفهان خبر داد

توزیع ۹ میلیون جلد کتاب درسی در اصفهان آغاز شد

تا کنون بیش از ۹۱ درصد دانش آموزان ثبت نام کرده اند
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: تاکنون حدود ۹ میلیون کتاب درسی از سوی وزارتخانه به این استان تحویل و کار توزیع کتاب‌های درسی شروع شده است.
توزیع ۹ میلیون جلد کتاب درسی در اصفهان آغاز شد
به گزارش سرویس استان اصفهان ایصال نیوز، سید علی مدینه دیروز یکشنبه در جمع روسای ادارات آموزش و پرورش استان افزود: در این راستا بیش از هشت میلیون و ۳۰۰ جلد کتاب‌ درسی به مناطق و نواحی استان ارسال شده است.

وی اظهار داشت: تا زمان حاضر بیش از ۹۱ درصد از دانش‌آموزان استان ثبت نام برای دریافت کتاب‌های درسی خود را انجام داده‌اند و فرایند تحویل کتاب‌ به آنها در حال اجراست.

معاون پژوهش برنامه‌ریزی و توسعه منابع اداره کل آموزش و پرورش اصفهان با تأکید بر لزوم ثبت‌نام برای دریافت کتاب درسی توسط دانش‌آموزان گفت: تعدادی از دانش‌آموزان استان بدلایل مختلف از جمله تاخیر در انتخاب رشته، تجدید نمره درسی و دیگر موارد برای ثبت کتاب‌های درسی خود اقدام نکرده‌اند که انتظار می‌رود هرچه زودتر فرایند ثبت‌ نام خود را تکمیل کنند.

وی یادآور شد: می‌کوشیم تا با تکمیل فرایند ثبت‌نام کتاب‌های درسی تمام دانش‌آموزان نواحی و مناطق چهل ویک گانه استان را تا مهر جاری در اختیارشان قرار دهیم.

گفتنی است؛ سال گذشته بالغ بر ۹۰۰ هزار دانش آموز در ۶ هزار واحد آموزشی استان اصفهان تحصیل کردند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما