plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۶:۲۳
کد مطلب : ۳۲۹۴۶

پیشروی نیروهای اوکراینی در جبهه باخموت

خانم حنا مالیار معاون وزیر دفاع اوکراین دوشنبه‌ شب از پیشروی نیروهای اوکراینی در جبهه باخموت خبر داد و گفت: نیروهای ما در طول هفته گذشته در جبهه باخموت به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرده‌اند.
پیشروی نیروهای اوکراینی در جبهه باخموت
به گزارش سرویس بین الملل ایصال نیوز، حنا مالیار در کانال تلگرامی خود اظهار کرد: ارتش اوکراین در جناح چپ شهر باخموت تا عمق ۱.۵ کیلومتری و در جناح راست این شهر تا عمق ۳.۵ کیلومتری پیشروی کرده است.

معاون وزیر دفاع اوکراین تصریح کرد: در طول هفته گذشته ۱۶ کیلومتر مربع از مناطق اطراف شهر باخموت به تصرف نیروهای اوکراینی درآمده است.

ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین نیز در پیام ویدئویی دوشنبه‌شب خود در رابطه با وضعیت جبهه باخموت، تاکید کرد: من به ویژه از اقدامات نیروهای اوکراین در منطقه باخموت سپاسگزارم زیرا در روزهای اخیر پیشرفت‌های خوبی در این منطقه به دست آورده‌ایم.

سرهنگ اولکساندر سیرسکی فرمانده نیروی زمینی اوکراین هم پنجشنبه هفته گذشته از پیشروی سریع نیروهای اوکراینی در منطقه باخموت در شرق اوکراین خبر داده بود.

فرمانده نیروی زمینی اوکراین در پستی تلگرامی نوشت: عملیات دفاعی ادامه دارد، دشمن تلاش می‌کند نیروهای ما را متوقف کند اما در حال شکست خوردن است.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما