plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۳
کد مطلب : ۳۱۸۵۹
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهارستان خبر داد

۳۲ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی بهارستان تخریب شد

اجرای عملیات گشت زنی امور اراضی به صورت شبانه روزی
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهارستان با بیان اینکه با تخریب ۳۲ مورد تغییر کاربری و ساخت و ساز غیرمجاز، حدود ۳۰ هزار مترمربع از زمین‌های کشاورزی این شهرستان آزادسازی شد، تاکید کرد: تیم های گشت زنی امور اراضی به صورت شبانه روزی از هر گونه تغییر کاربری و سودجویی در زمینهای کشاورزی جلوگیری و در صورت مشاهده برابر قانون برخورد می کنند.
۳۲ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی بهارستان تخریب شد
به گزارش سرویس استان تهران ایصال نیوز، مهدی فرقی روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای دستور قضایی صادره از سوی دادستان شهرستان بهارستان به منظور قلع و قمع مستحدثات غیرمجاز در زمینهای حریم شهر با حضور عوامل انتظامی شهرستان و همکاری شهرداری صالحیه، ساخت و سازهای غیرمجاز شامل بنا، دیوار کشی و فنس، پرچین، محوطه سازی و تفکیک غیرمجاز زمین در منطقه امامزاده باقر این شهرستان تخریب شد.

وی خاطرنشان کرد: این ساخت و سازهای غیرمجاز به تعداد ۳۲ مورد تخریب و سطحی افزون بر ۳۰ هزار مترمربع آزادسازی شد.

فرقی در کنار اقدامات پیشگیرانه و نظارت دستگاه های مربوطه و همچنین جلوگیری از ساخت وساز غیرمجاز، فرهنگ سازی و آموزش را در جهت حفظ کاربری زمینهای زراعی و کشاورزی ضروری خواند.

این مسئول تاکید کرد: تیم های گشت زنی امور اراضی به صورت شبانه روزی از هر گونه تغییر کاربری و سودجویی در زمینهای کشاورزی جلوگیری و در صورت مشاهده برابر قانون برخورد می کنند.

شهرستان بهارستان با بیش از ۷۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.ا یر نا 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما