کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهارستان خبر داد

۳۲ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در زمین‌های کشاورزی بهارستان تخریب شد

اجرای عملیات گشت زنی امور اراضی به صورت شبانه روزی

10 ارديبهشت 1402 ساعت 20:13

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بهارستان با بیان اینکه با تخریب ۳۲ مورد تغییر کاربری و ساخت و ساز غیرمجاز، حدود ۳۰ هزار مترمربع از زمین‌های کشاورزی این شهرستان آزادسازی شد، تاکید کرد: تیم های گشت زنی امور اراضی به صورت شبانه روزی از هر گونه تغییر کاربری و سودجویی در زمینهای کشاورزی جلوگیری و در صورت مشاهده برابر قانون برخورد می کنند.


به گزارش سرویس استان تهران ایصال نیوز، مهدی فرقی روز دوشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در راستای اجرای دستور قضایی صادره از سوی دادستان شهرستان بهارستان به منظور قلع و قمع مستحدثات غیرمجاز در زمینهای حریم شهر با حضور عوامل انتظامی شهرستان و همکاری شهرداری صالحیه، ساخت و سازهای غیرمجاز شامل بنا، دیوار کشی و فنس، پرچین، محوطه سازی و تفکیک غیرمجاز زمین در منطقه امامزاده باقر این شهرستان تخریب شد.

وی خاطرنشان کرد: این ساخت و سازهای غیرمجاز به تعداد ۳۲ مورد تخریب و سطحی افزون بر ۳۰ هزار مترمربع آزادسازی شد.

فرقی در کنار اقدامات پیشگیرانه و نظارت دستگاه های مربوطه و همچنین جلوگیری از ساخت وساز غیرمجاز، فرهنگ سازی و آموزش را در جهت حفظ کاربری زمینهای زراعی و کشاورزی ضروری خواند.

این مسئول تاکید کرد: تیم های گشت زنی امور اراضی به صورت شبانه روزی از هر گونه تغییر کاربری و سودجویی در زمینهای کشاورزی جلوگیری و در صورت مشاهده برابر قانون برخورد می کنند.

شهرستان بهارستان با بیش از ۷۵۰ هزار نفر جمعیت در جنوب غرب استان تهران قرار دارد.ا یر نا 

انتهای پیام/*


کد مطلب: 31859

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/31859/۳۲-مورد-ساخت-ساز-غیر-مجاز-زمین-های-کشاورزی-بهارستان-تخریب

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir