plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹
کد مطلب : ۲۸۵۰
تلاش ناموفق تروریست ها در ادلب و حماه

عملیات مشترک جنگنده‌های سوریه و روسیه علیه تروریستها

ناکام ماندن تلاش تروریست های “النصره” در حومه شمالی حماه و تلفات زیاد در صفوف آنها
مواضع عناصر تروریست وابسته به جبهه النصره در استان های ادلب و حماه در جریان عملیات مشترک جنگنده های سوری و روسی بمباران شد. یگان های ارتش نیز همزمان در ادامه عملیات خود بر ضد تروریست های “جبهه النصره” در حومه ادلب، ضربات توپخانه ای و موشکی را علیه مقرات و حرکت های آنها در اریحا و معره النعمان واقع در حومه جنوبی ادلب وارد کردند و شماری از تروریستها را به هلاکت رساندند.
عملیات مشترک جنگنده‌های سوریه و روسیه علیه تروریستها
یه گزارش ایصال نیوز به نقل از سانای سوریه، یگان های ارتش و نیروهای مسلح سوریه، تلاش گروهک های تروریستی برای حمله را در محور شهرک حمامیات واقع در حومه شمالی حماه خنثی کردند و شماری از آنها را کشته یا زخمی کردند.
سانا گزارش داد: یگان های ارتش سوریه با حمله گسترده ای گروهک های تروریستی با مشارکت تروریست های خارجی، از چند محور به سوی محور حمامیات مقابله کردند و با آنها درگیر شدند و تعدادی از خودروهای زرهی و خودروهای مربوط به تروریست ها را منهدم و تلفات زیادی در صفوف آنها را وارد کردند.
یگان های ارتش در ادامه عملیات خود بر ضد تروریست های “جبهه النصره” در حومه ادلب، ضربات توپخانه ای و موشکی را علیه مقرات و حرکت های آنها در اریحا و معره النعمان واقع در حومه جنوبی ادلب وارد کردند و شماری از تروریستها را به هلاکت رساندند.
همچنین، بر اثر گزارش منابع نظامی سوریه، علاوه بر حملات توپخانه ای و زمینی به مواضع عناصر تروریست وابسته به جبهه النصره در استان های ادلب و حماه، در جریان عملیات مشترک هوایی جنگنده های سوریه و روسیه، این مواضع بشدت بمباران شد. در ساعات گذشته، هواپیماهای مشترک سوری و روسی چندین مقر تروریست های جبهه النصره و حزب اسلامی ترکستانی در خان شیخون و اریحا و معره النعمان و جسر الشغور در حومه ادلب را بمباران کردند که به هلاکت صد تن از تروریست ها از کشورهای مختلف منجر شد.
این عملیات مشترک هوایی ارتش روسیه و سوریه پس از جمع آوری اطلاعات از مقرهای نظامی و فرماندهی تروریست ها صورت گرفت.
گفتنی است برخی منابع از آماده شدن تروریستهای مورد حمایت آمریکا و ترکیه در روزهای اخیر برای انجام حملاتی در این منطقه خبر داده بودند. ترکیه نیز تجهیزات و نفربرهای جدیدی را  در مرز سوریه برای پشتیبانی بیشتر تروریستها مستقر کرده است.
انتهای پیام/*
۳
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما