plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۱
کد مطلب : ۲۸۲۳۵
در جمع خبرنگاران به مناسبت فرا رسیدن برنامه های هفته بسیج

فرمانده سپاه استان تهران: دنیا به دنبال بهره‌گیری از فرهنگ و اندیشه بسیج است

شالودۀ بسیج، آرمان خواهی، تعالی و رشد شرافت انسانی است
فرمانده سپاه حضرت سیدالشهدا (ع) استان تهران گفت: امروز دنیا به دنبال بهره‌گیری از فرهنگ و اندیشه بسیج است، اگر ما در این عرصه موفق عمل کرده‌ایم به علت حضور مردم در چنین نهادی است. شالوده بسیج آرمان خواهی، تعالی و رشد شرافت انسانی است، شاید به هدف والی مورد نظر نرسیم و اشکالات و نواقصی داشته باشیم، اما در عمل بسیار پیش رفته ایم.
فرمانده سپاه استان تهران: دنیا به دنبال بهره‌گیری از فرهنگ و اندیشه بسیج است
به گزارش ایصال نیوز، سردار احمد ذوالقدر روز سه شنبه در جمع خبرنگاران به مناسبت فرا رسیدن برنامه های هفته بسیج افزود: امروز متوجه آینده نگری و سیاست عمیق امام خمینی(ره) در زمینه پایه گذاری بسیج مستضعفان می شویم که با این عنوان از توان و مشارکت مردم برای پیشبرد کارهای کشور استفاده کند، مردمی که با نام بسیج به تمامی عرصه ها وارد شده اند و سازندگی و پیشرفت کشور را به ارمغان آورده اند.

وی یادآور شد: امام راحل امنیت ملی را با مردم گره زده و نام آن را بسیج گذاشته است، نهادی که در عرصه ها و دوران مختلف مظلوم واقع شده که یکی از نمونه های آن حوادث اخیر در سطح کشور بود.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران خاطرنشان کرد: شالوده بسیج آرمان خواهی، تعالی و رشد شرافت انسانی است، شاید به هدف والی مورد نظر نرسیم و اشکالات و نواقصی داشته باشیم، اما در عمل بسیار پیش رفته ایم.

این مسئول با بیان اینکه در حوادث اخیر خستگی و نا امیدی در چهره بسیجیان ندیدم، اضافه کرد: امام راحل از روح شهدای کربلا در این نهاد دمیده و این همان آرمانی است که انسان ها برای آن جان و جسم خود را نثار می کنند.

وی اضافه کرد: در روزهای شیوع ویروس کرونا بیش از ۲ میلیون بسته کمک های مومنانه برای امرار معاش مساکین استان تهران توزیع و برای دانش آموزان نیز اقلام فرهنگی و نوشت افزار میان دانش آموزان توزیع شد.

ذوالقدر به حضور بسیجیان در تمام عرصه های نرم و خدمت رسانی به مردم اشاره کرد و افزود: بسیج فقط در بخش سخت و نظامی حضور ندارد و بسیاری از فعالیت های آنان در عرصه های سازندگی، علمی، اقتصادی، دانشگاهی، فرهنگی و اجتماعی، به مراتب تاثیر گذاری بیشتری از خود بر جای گذاشته است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا (ع) استان تهران ادامه داد: امروز فرماندهان بسیج و سپاه با تمام معلمان، مدیران، مسئولان و فرمانداران نشست های مختلفی در راستای روشنگری و جهاد تبیین برگزار کرده است و در امکان گوناگون در همین راستا حضور می یابد.

وی به ورود نیروهای بسیج در بحث آبرسانی مناطق مختلف استان تهران اشاره و یادآوری کرد: در همین زمینه بناست ۲۳ حلقه چاه عمیق در مرتضی گرد تهران راه اندازی شود، همانگونه که طی ماه های گذشته ۳۲ حلقه چاه برای روستاهای فاقد آب آشامیدنی راه اندازی شد.

سردار ذوالقدر برنامه های هفته بسیج را تشریح کرد

وی ضمن تشریح برنامه های هفته بسیج در این استان از برگزاری ۶ هزار و ۲۸۱ عنوان برنامه خبر داد و مهمترین هدف از اجرای این برنامه ها را اقدامی برای بزرگداشت و تجلیل از بسیجیان برشمرد.

ذوالقدر به ۶ هزار و ۲۸۱ عنوان برنامه پیش بینی شده برای هفته بسیج اشاره کرد و ادامه داد: تجدید میثاق با آرمان های امام راحل، غبار روبی از مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از جمله این برنامه ها است.

فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران یکی از مهمترین برنامه های پیش بینی شده برای این هفته را برگزاری یادواره ۱۲ هزار شهید استان تهران دانست و اعلام کرد: برگزاری جشنواره اقتصاد مقاومتی، رزمایش اقتدار و اجتماع بسیجیان در روز پنج آذر و  تلاش برای آزاد سازی زندانیان غیر عمد و رسیدگی به خانواده های آنان از دیگر برنامه های این هفته است.

برنامه های هفته بسیج از ۲۹ آبان آغاز می شود و تا پنج آذر ادامه دارد.ایرنا 

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما