plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۲۷۱۴۷
با حضور در منازل تعدادی از مأموران آسیب دیده در ناآرامی های اخیر

حجة الاسلام جعفری: دستگاه قضايی از همه نيروهای مدافع امنيت حمايت قانونی خواهد كرد

عدلیه در برخورد با تخریب کنندگان بیت المال سر سوزنی كوتاه نخواهد آمد
رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه دستگاه قضايی از همه نيروهای مدافع امنيت حمايت قانونی خواهد كرد، تصریح کرد: كسانی كه عامل ايراد خسارت به اموال عمومی، تجهيزات و زيرساخت‌های شهری شده‌اند مسئول جبران خسارت‌ها هستند و دستگاه قضايی با تمام قوا از حق و حقوق مردم دفاع خواهد كرد.
حجة الاسلام جعفری: دستگاه قضايی از همه نيروهای مدافع امنيت حمايت قانونی خواهد كرد
به گزارش ایصال نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین جعفری رییس کل دادگستری استان به همراه دادستان عمومي و انقلاب اصفهان با حضور در بيمارستان ها و منزل تعدادي از بسيجيان و ماموراني كه در جريان حوادث و اغتشاشات اخير مجروح شده بودند عيادت و دلجويي نمودند.

ايشان در جريان اين ديدارها با تاكيد بر برخورد قاطع دستگاه قضايي با برهم زنندگان نظم و امنيت عمومي اظهار داشت: دستگاه قضايي در برخورد با اغتشاش‌گران و كساني كه به بهانه اعتراض، دست به تخريب بيت‌المال مي‌زنند و در جامعه ايجاد بي‌نظمي و ناامني مي‌كنند؛ سر سوزني كوتاهي نخواهد آمد.

وي در ادامه با بيان اينكه افرادي كه به هر نحوي سبب آسيب رساندن به مدافعان امنيت عمومي شوند گفت: دستگاه قضايي از همه نيروهاي مدافع امنيت حمايت قانوني خواهد كرد و كساني كه عامل ايراد خسارت به اموال عمومي، تجهيزات و زيرساخت‌هاي شهري شده‌اند مسئول جبران خسارت‌ها هستند و دستگاه قضايي با تمام قوا از حق و حقوق مردم در اين خصوص دفاع خواهد كرد.

رئيس‌كل دادگستري استان در پايان از مجاهدت‌ها و رشادت‌هاي مدافعان امنيت در جامعه تقدير به‌عمل آورد و از درگاه خداوند منان شفاي كامل مجروحان اين حوادث را خواستار شد.

انتهای پیام/*
۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما