plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۷
کد مطلب : ۲۴۵۰۰
با حضور در منزل شهدای وابسته به دستگاه قضایی استان

حجة الاسلام جعفری: یک مسئول در جمهوری اسلامی بداند که ۷۳ شهید رفتند تا این موقعیت خدمت حفظ شود

مسئولان بدانند که در قبال پست‌ها و مناصب، خون شهیدی بر زمین ریخته شده است
رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: یک مسئول در نظام جمهوری اسلامی باید بداند که ۷۳ شهید بزرگوار رفتند، جان عزیزشان را دادند تا این موقعیت خدمت به مردم حفظ بشود و این حقیقتاً امانتی بزرگ و مسؤولیت بسیار سنگینی است. هر کسی در هر موقعیت و جایگاهی که هست باید بداند که در قبال این مسؤولیت ها و پست‌ها و مناصب، خون شهیدی بر زمین ریخته شده است
حجة الاسلام جعفری: یک مسئول در جمهوری اسلامی بداند که ۷۳ شهید رفتند تا این موقعیت خدمت حفظ شود
به گزارش ایصال نیوز، رییس کل دادگستری استان اصفهان در ادامه دیدارهای مستمر خود با خانواده معظم شهدا، در منزل شهیدان یوسف زاده، حیدری و حسام زاده، از شهدای وابسته به دستگاه قضایی استان حاضر شد و از خانواده این شهیدان بزرگوار تجلیل نمود. 

حجت الاسلام و المسلمین اسدالله جعفری رییس کل دادگستری استان در این دیدارها بیان داشت: در نظام مقدس جمهری اسلامی هر کسی در هر موقعیت و جایگاهی که هست باید بداند که در قبال این مسؤولیت ها و پست‌ها و مناصب، خون شهیدی بر زمین ریخته شده است و تجلیل از خانواده معزز شهدا به نوعی تجلیل از مقام شهید و شهادت محسوب می شود.

ایشان افزود: یک مسؤول در نظام جمهوری اسلامی باید بداند که ۷۳ شهید بزرگوار رفتند، جان عزیزشان را دادند تا این موقعیت خدمت به مردم حفظ بشود و این حقیقتاً امانتی بزرگ و مسؤولیت بسیار سنگینی است.

رییس کل دادگستری استان در پایان تصریح کرد: امیدواریم همه ما و همه مسؤولان و مردم توفیق ادامه راه و آرمان و اهداف مقدس شهدا را داشته باشیم و از روح بلند و ملکوتی این شهدای عزیز و امام شهیدان در ادامه راه و اهداف بلند ایشان مدد می جوییم.

گفتنی است رییس کل دادگستری استان همچنین در منزل خانواده سه شهید و یک آزاده جانباز دفاع مقدس، شهیدان والامقام منوچهری نیز حاضر شد و از مادر قهرمان آنان تجلیل نمود.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما