plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۳
کد مطلب : ۲۲۸۸۶
در جلسه شورای مدیران قضایی استان اصفهان

حجة الاسلام جعفری: دادستان‌ها با هنجارشکنان و قانون گریزان برخورد نمایند

مدیران قضایی سیاست‌های ابلاغی سند تحول قضایی را اجرا نمایند
رییس کل دادگستری استان اصفهان خطاب به دادستان های سراسر این استان گفت: متأسفانه در روزهای اخیر شاهد برخی هنجار شکنی ها از سوی بعضی از افراد هستیم که ضروری است دادستان‌ها با نظارت و ورود به این حوزه، حفظ ارزش‌ها و امنیت جامعه را در دستور کار قرارداده و وفق مقررات با هنجارشکنان و قانون گریزان برخورد نمایند.
حجة الاسلام جعفری: دادستان‌ها با هنجارشکنان و قانون گریزان برخورد نمایند
به گزارش ایصال نیوز از دادگستری اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین جعفری در این جلسه، ایام ماه مبارک رمضان را فرصت خوبی برای خودسازی دانست و بیان داشت: در ماه مبارک رمضان موجبات سعادت و شقاوت هر انسانی رقم می‌خورد و نیکوست که با تذکر و تدبر و تفکر در رفتار که بر اساس روایات مهمترین اعمال محسوب می شود، بهترین بهره از این روزها برده شود و با خودسازی، خود یابی و خودشناسی زمینه سعادت خود را در دنیا و آخرت فراهم سازیم.



وی با اشاره به اینکه عملکرد حوزه های قضایی در محورهای چهارگانه مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، گفت: در حوزه های قضایی شاخص‌های ارزیابی با عملکردهای متفاوتی مواجه هستند و لازم است مدیران قضایی با جدیت و اهتمام ویژه در سال جدید اجرای سیاست‌ها و اهداف عالی و ابلاغی بر اساس سند تحول قضایی را در دستور کار قرار دهند.



ایشان تعیین تکلیف پرونده‌های مسن و قدیمی در برخی شعب را مورد تأکید قرار داد و یادآور شد: علی‌رغم تلاش همکاران در رسیدگی و تعیین تکلیف پرونده های مسن، هنوز تعدادی از شعب در سطح استان دارای اینگونه پرونده‌ها هستند که ضروری است مدیران قضایی با جدیت نسبت به تعیین تکلیف باقیمانده این پرونده‌ها و رفع اطاله دادرسی به عنوان یکی از محورهای سند تحول اقدام نمایند.



رییس دستگاه قضایی استان در ادامه خطاب به دادستان های سراسر استان گفت: متأسفانه در روزهای اخیر شاهد برخی هنجار شکنی ها از سوی بعضی از افراد هستیم که ضروری است دادستان‌ها با نظارت و ورود به این حوزه، حفظ ارزش‌ها و امنیت جامعه را در دستور کار قرارداده و وفق مقررات با هنجارشکنان و قانون گریزان برخورد نمایند.



گفتنی است در همین راستا با همکاری نیروی انتظامی و سایر نیروهای اطلاعاتی و امنیتی طرح هایی با محوریت حفظ حقوق شهروندی در سطح استان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما