کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با حضور در منازل تعدادی از مأموران آسیب دیده در ناآرامی های اخیر

حجة الاسلام جعفری: دستگاه قضايی از همه نيروهای مدافع امنيت حمايت قانونی خواهد كرد

عدلیه در برخورد با تخریب کنندگان بیت المال سر سوزنی كوتاه نخواهد آمد

5 مهر 1401 ساعت 14:01

رئیس کل دادگستری استان اصفهان با بیان اینکه دستگاه قضايی از همه نيروهای مدافع امنيت حمايت قانونی خواهد كرد، تصریح کرد: كسانی كه عامل ايراد خسارت به اموال عمومی، تجهيزات و زيرساخت‌های شهری شده‌اند مسئول جبران خسارت‌ها هستند و دستگاه قضايی با تمام قوا از حق و حقوق مردم دفاع خواهد كرد.


به گزارش ایصال نیوز، حجت‌الاسلام و المسلمین جعفری رییس کل دادگستری استان به همراه دادستان عمومي و انقلاب اصفهان با حضور در بيمارستان ها و منزل تعدادي از بسيجيان و ماموراني كه در جريان حوادث و اغتشاشات اخير مجروح شده بودند عيادت و دلجويي نمودند.

ايشان در جريان اين ديدارها با تاكيد بر برخورد قاطع دستگاه قضايي با برهم زنندگان نظم و امنيت عمومي اظهار داشت: دستگاه قضايي در برخورد با اغتشاش‌گران و كساني كه به بهانه اعتراض، دست به تخريب بيت‌المال مي‌زنند و در جامعه ايجاد بي‌نظمي و ناامني مي‌كنند؛ سر سوزني كوتاهي نخواهد آمد.

وي در ادامه با بيان اينكه افرادي كه به هر نحوي سبب آسيب رساندن به مدافعان امنيت عمومي شوند گفت: دستگاه قضايي از همه نيروهاي مدافع امنيت حمايت قانوني خواهد كرد و كساني كه عامل ايراد خسارت به اموال عمومي، تجهيزات و زيرساخت‌هاي شهري شده‌اند مسئول جبران خسارت‌ها هستند و دستگاه قضايي با تمام قوا از حق و حقوق مردم در اين خصوص دفاع خواهد كرد.

رئيس‌كل دادگستري استان در پايان از مجاهدت‌ها و رشادت‌هاي مدافعان امنيت در جامعه تقدير به‌عمل آورد و از درگاه خداوند منان شفاي كامل مجروحان اين حوادث را خواستار شد.

انتهای پیام/*


کد مطلب: 27147

آدرس مطلب :
https://www.isalnews.ir/fa/news/27147/حجة-الاسلام-جعفری-دستگاه-قضايی-همه-نيروهای-مدافع-امنيت-حمايت-قانونی-خواهد-كرد

ایصال نیوز
  https://www.isalnews.ir