plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۲۵۳۸۲

وزیر نیرو: طرح‌های احیای دریاچه ارومیه بزودی به بهره‌برداری می‌رسد

علی اکبر محرابیان با اشاره به اتمام بخشی از طرح‌های احیای دریاچه ارومیه گفت: این طرح‌ها به مرور در ماه‌های آینده به بهره برداری می‌رسد که انتقال پساب بهداشتی از تبریز و ارومیه و تونل انتقال آب از مهمترین آنها است.
وزیر نیرو: طرح‌های احیای دریاچه ارومیه بزودی به بهره‌برداری می‌رسد
به گزارش ایصال نیوز، امروز در حاشیه بازدید از طرح‌های احیای دریاچه ارومیه در آذربایجان‌غربی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: اولین طرحی که به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد، انتقال پساب بهداشتی شهرهای تبریز و ارومیه به دریاچه است و تلاش می‌کنیم که تونل نیز با رفع مشکلات فنی، هر چه سریع‌تر تکمیل شده و انتقال آب به خوبی انجام شود.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم برای احیای دریاچه ارومیه اهمیت ویژه‌ای قائل بوده و رئیس‌جمهور نیز به‌طور مستمر پیگیر موضوع هستند، گفت: آیت الله رئیسی در سفر به آذربایجان‌غربی از دریاچه ارومیه بازدید کرده و بعد از بازدید نیز در جلسات دولت بر اجرای طرح‌ها و اتخاذ سیاست‌های لازم برای احیای صحیح دریاچه، تاکید مکرر داشته‌اند.

وزیر نیرو همچنین با اشاره به اینکه در جلسه آتی دولت گزارشی از وضعیت پروژه ها ارائه خواهد کرد، افزود: امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم، به اجرای پروژه‌ها سرعت ببخشیم؛ البته برخی پروژه‌ها شاید نیاز به تغییر سیاست داشته باشد که این باید در ستاد مورد بررسی قرار گیرد.فارس

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما