plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۳
کد مطلب : ۲۴۳۸۲
در شورای اداری شهرستان چادگان

وزیر نیرو: طرح تامین آب شرب پایدار ١٠ هزار روستا در کشور در حال اجراست

سهم پنل‌های خورشیدی در استان اصفهان دو برابر می‌شود
علی اکبر محرابیان بر تامین آب شرب شهرستان چادگان تاکید کرد و گفت: در طرح جهاد آبرسانی کشور، تامین آب شرب پایدار ١٠ هزار روستا درحال اجراست که ۲۲ روستا در شهرستان چادگان در قالب این طرح قرار دارد.
وزیر نیرو: طرح تامین آب شرب پایدار ١٠ هزار روستا در کشور در حال اجراست
به گزارش ایصال نیوز، «علی‌اکبر محرابیان» ظهر روز پنج‌شنبه، همزمان با بیست و پنجمین سفر استانی رئیس‌جمهور به اصفهان در جلسه شورای اداری شهرستان چادگان که با حضور مسئولان این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اقدامات انجام شده، اظهار کرد: کشاورزی، دامداری و اقتصاد مبتنی بر گردشگری در این منطقه حاکم بوده و باید از آن استفاده مناسب کرد.

وی با اشاره به اینکه نقطه‌نظرات مردم احصا شده است، خاطرنشان کرد: هدف از سفرهای استانی رئیس‌جمهور ملاقات چهره به چهره با مردم است.

محرابیان با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های ناتمام در اولویت برنامه‌های رییس‌جمهور است، گفت: از مهم‌ترین پروژه‌های این منطقه، توسعه جاده دوبانده اصفهان به چادگان در راستای رفاه شهروندان خواهد بود تا علاوه بر ارتقای امنیت جاده‌ای، صنعت گردشگری توسعه یابد.  

وی تجهیز و تکمیل اعتبار بیمارستان در شهرستان چادگان را از دیگر دستاوردهای سفر رئیس جمهور به اصفهان معرفی کرد و افزود: امیدواریم با توسعه مراکز درمانی در شهرستان چادگان سطح رفاه درمانی این منطقه افزایش یابد.

وی بر تامین آب شرب شهرستان چادگان تاکید کرد و گفت: در طرح جهاد آبرسانی کشور، تامین آب شرب پایدار ١٠ هزار روستا درحال اجراست که ۲۲ روستا در شهرستان چادگان در قالب این طرح قرار دارد.

وزیر نیرو با اشاره به دریافت مصوبه ۲۰۰ میلیاردی تکمیل فاضلاب در شهرستان چادگان، خاطرنشان کرد: چنانچه مجوز ماده ۲۳، از سازمان برنامه ردیف اعتبار برای زمین تصفیه خانه در شهر زروه تعیین شود، مسئله فاضلاب در این دو منطقه به ثمر می‌نشیند.

وی اضافه کرد: در راستای رفاه مردان عشایر شهرستان چادگان، سهم پنل‌های خورشیدی در استان اصفهان دو برابر می‌شود.

** بازدید وزیر نیرو از سد و نیروگاه زاینده رود


گفتنی ست علی اکبر محرابیان همچنین از سد و نیروگاه زاینده رود بازدید کرد و از نزدیک در جریان ذخیره سد زاینده رود قرار گرفت.

انتهای پیام/*
۷
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما