plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۶ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۸
کد مطلب : ۲۴۹۲۱
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی ایران خبر داد

۲۰۰ هکتار به مساحت شهرک‌های صنعتی اصفهان اضافه می‌شود

احداث ۱۰ کارگاه برای استقرار شرکت های دانش بنیان
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی و صنایع کوچک ایران گفت: در آینده نزدیک ۲۰۰ هکتار با کمک محیط زیست به مساحت شهرک صنعتی بزرگ اصفهان اضافه می‌شود.
۲۰۰ هکتار به مساحت شهرک‌های صنعتی اصفهان اضافه می‌شود
به گزارش ایصال نیوز، علی رسولیان چهارشنبه در حاشیه بازدید از ناحیه صنعتی کمشچه اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: توسعه شهرک صنعتی مبتنی بر رعایت شرایط زیست محیطی و استقرار صنایعی که مشکل زیست محیطی ندارند در شهرک بزرگ اصفهان در دستورکار قرار دارد.

وی افزود : شهرک فناوری بسیار خوبی در این منطقه وجود دارد که از ظرفیت های زیادی برخوردار است و امیدواریم با کمک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری بتوانیم این شهرک را فعال کنیم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی و صنایع کوچک ایران اظهار داشت: بر اساس برنامه ۱۰ کارگاه کوچک برای استقرار شرکت های دانش بنیان احداث خواهد شد و این کار را در سال‌جاری شروع خواهیم کرد و توسعه می دهیم.

وی اضافه کرد: امسال دستکم بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان برای زیرساخت های شهرک های صنعتی استان اصفهان هزینه خواهد شد.

رسولیان خاطرنشان کرد: در سفر امروز به استان اصفهان توافق های مکتوب خوبی انجام شد که از جمله آنها می‌توان به ایجاد پست برق ۶۳.۲۰ با کمک توانیر در شهرک صنعتی کمشچه و برای تامین برق صنایع بصورت مشارکتی اشاره کرد.

۸۷ شهرک صنعتی مصوب در سطح استان اصفهان وجود دارد که بالاترین آمار در سطح کشور است و رتبه اول کشور در این زمینه به این استان اختصاص دارد.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما