plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
کد مطلب : ۲۴۹۱۴

رژیم صهیونیستی تروریست در اندیشه تشدید عملیات‌های ترور علیه فرماندهان جان بر کف سپاه

ایال ضمیر، یکی از نامزدهای اصلی برای تصدی فرماندهی ارتش اسرائیل در گزارشی تفصیلی اعتراف کرده است که ایران توانسته‌ است جای پای محکمی در سوریه ایجاد کند. وی خواهان ترور بیشتر مقامات نظامی ایران برای مهار چنین تلاش‌هایی شد. رژیم صهیونیستی مدت ها ست که با ترور فرماندهان سپاه در تلاش است سرپوشی بر عجز و ناتوانی خود در مهار مقاومت اسلامی بگذارد.
رژیم صهیونیستی تروریست در اندیشه تشدید عملیات‌های ترور علیه فرماندهان جان بر کف سپاه
به گزارش ایصال نیوز، ضمیر در یک مطلب ۷۴ صفحه‌ای که در موسسه واشنگتن محقق منتشر کرده اعتراف کرده است که ایران موفق شده است زیرساخت‌های جامعی در راستای تقویت محور مقاومت اسلامی در سوریه ایجاد کند. 

وی در این مطلب نوشته است: «برخی از شبه‌نظامیان -وابسته به ایران- در اردوگاه‌های ویژه در سوریه مستقر شده‌اند و در صورت حمله اسرائیل به حزب‌الله لبنان می‌توانند موشک‌هایی را از عمق خاک سوریه به سمت اهدافی در اسرائیل شلیک کنند.»

ارتش رژیم صهیونیستی ماه گذشته یک مانور نظامی بزرگ در قبرس برگزار کرد که شبیه سازی حمله زمینی در لبنان و یک جنگ احتمالی علیه حزب‌الله بود. این رزمایش بخشی از بزرگترین مانور ارتش اسرائیل در دهه‌های اخیر بود که جنگی همه جانبه را شبیه‌سازی می‌کرد.

طبق اذعان ضمیر، گروه های مقاومت اسلامی وابسته به ایران که مستقر در سوریه هستند در صورت وقوع جنگ، نه تنها با شلیک موشک بلکه در کنار حزب‌الله علیه رژیم صهیونیستی خواهند جنگید.

ضمیر گفت: انتقال نیروهای مقاومت مستقر در سوریه به مرز سوریه و اسرائیل -سرزمین های اشغالی- برای جنگ در بلندی‌های جولان و مهار نیروهای ارتش اسرائیل یا انتقال آن‌ها به لبنان برای جنگ در کنار حزب‌الله علیه اسرائیل زمان نسبتا کمی نیاز دارد.

وی در این گزارش خواستار هدف قرار دادن رهبران، فرمانده‌هان و عوامل کلیدی سپاه پاسداران شده و انجام ترورهای هدفمند مانند ترور سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی را تجویز کرده است. این مقام نظامی اسرائیل همچنین خواستار این شده است که اقدامات بیشتری علیه تاسیسات استراتژیک ایران انجام شود.

ضمیر که اینروزها شاهد عجز و شکست رژیم تروریست مطلوب خود -رژیم صهیونیستی- در عملیات ترکیبی و چندساله مهار ایران است، اعتراف کرده است که ایران به‌طور مرتب در تلاش است تا مرزهای خود در زمین، هوا و دریا را تقویت کند و دارایی‌های استراتژیک خود را ایمن کند.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : یورونیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما