plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۸
کد مطلب : ۲۲۱۸۳
با حضور در گردهمایی ائمه جمعه استان اصفهان

مرتضوی: با نقش آفرینی و هم افزایی همه دستگاه ها، بستر لازم برای رشد و گشایش محقق گردیده است

ائمه جمعه عماد وحدت و انسجام همگانی هستند
استاندار اصفهان با اشاره به فعالیت چشمگیر کارگروه استانی تنظیم بازار با رویکردهایی نظیر: کنترل بر قیمت ها و تشدید نظارت ها، کاهش نرخ تورم، تقویت روحیه اعتماد عمومی و امید اجتماعی و… ، افزود: با نقش آفرینی و هم افزایی همه دستگاه ها در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، کارگروه امور زیربنایی و …، بستر لازم برای رشد و گشایش در حوزه پولی و بانکی استان محقق گردیده و اکنون استان می توانند در این خصوص به صورت مستقل اقدام نماید.
مرتضوی: با نقش آفرینی و هم افزایی همه دستگاه ها، بستر لازم برای رشد و گشایش محقق گردیده است
به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، دکتر مرتضوی، استاندار اصفهان با حضور در گردهمایی ائمه جمعه استان اصفهان، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه از تلاش ها، مجاهدت ها و نقش آفرینی های این عزیزان در تثبیت معنویات، روحیه مقاومت و مولفه های هویتی انقلاب اسلامی در جامعه تقدیر و تشکر نمود و در ادامه اظهار داشت: گستردگی نهاد نماز جمعه در سراسر کشور به ‌عنوان یک زنجیره و شبکه‌ بنیادین و بهم ‌پیوسته، نقشی به سزاء در نهادینه ساختن عالی‌ترین و دشوارترین گفتمان ها در موضوعات اصلی و ضروری کشور را داراست و این مقوله از ویژگی‌های ممتاز، بی بدیل و متعالی‌ آیین های عبادی سیاسی نماز جمعه است.

استاندار اصفهان، با اشاره به هدف گذاری اقتصادی به منظور تحقق رشد ۸ درصدی در سطح ملی تصریح نمود: سهم اصفهان از این رشد، ۷/۴ درصد است که با توجه به ظرفیت سازی ها، تدوین برنامه های تحول مبتنی بر سند آمایش استان، تعامل و هم افزایی دستگاه های تخصصی و حرکت جمعی نهادها در استان، انشاالله رشد قابل ‌قبول نیز به گونه ای کارآمد محقق خواهد شد.

مقام عالی دولت در استان، با اشاره به توان تولید استان، کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال در سطح استان، تصریح کرد: با فعالسازی کارگروه‌ها در حوزه‌های اقتصادی در استانداری سهم استان در پیشرفت کشور بالاتر از شاخص ملی قرار گرفته است.

ایشان گفت:تنها در شش ماه گذشته در حوزه غیربانکی ۲۹۳ مصوبه و در حوزه بانکی ۱۹۷ مصوبه مقرر و اجرای شده است. از سوی دیگر برگزاری منظم و هدفمند جلسات شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی با ۳۲ مصوبه که ۷ مصوبه آن در سطح ملی محقق گردید، گواهی مبرز و متقن بر برداشتن گام های بلند و امید آفرین به سمت پیشرفت پایدار و آبادانی پویا در استان است.

دکتر مرتضوی، در ادامه ضمن اشاره به فعالیت چشمگیر کارگروه استانی تنظیم بازار با رویکردهایی نظیر: کنترل بر قیمت ها و تشدید نظارت ها، کاهش نرخ تورم، تقویت روحیه اعتماد عمومی و امید اجتماعی و …، افزود: با نقش آفرینی و هم افزایی همه دستگاه ها در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، کارگروه امور زیربنایی و… بستر لازم برای رشد و گشایش در حوزه پولی و بانکی استان محقق گردیده و اکنون استان می توانند در این خصوص به صورت مستقل اقدام نماید.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما