plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۲
کد مطلب : ۲۶۰۴۸
در پیامی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز

استاندار اصفهان: آزادگان حامل پیام خون شهیدان و پایمردی دلیرمردان دفاع مقدس هستند

۲۶ مردادماه جلوه باشکوهی از تاریخ ملتی همیشه در صحنه است
در بخشی از پیام سید رضا مرتضوی به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به وطن، آمده است: آزادگان حامل پیام خون شهیدان و پایمردی دلیر مردان دفاع مقدس هستند که بر تارک فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی این مرز و بوم مقدس همچون مصباحی فروزان و تابنده همواره در تلالو هستند. بی گمان، صلابت، عزت، کرامت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران، مرهون دلاوری­ها، شجاعت­ها و فداکاری های مردمانی بی باک از جنس پایداری است که با ایستادگی و مقاومت مثال زدنی خود در طول سال های سخت و مشقت بار اسارت، بیش از پیش ایران و ایرانیان را در اقصی نقاط گیتی سرافراز نمودند.
استاندار اصفهان: آزادگان حامل پیام خون شهیدان و پایمردی دلیرمردان دفاع مقدس هستند
به گزارش ایصال نیوز، سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان به مناسبت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی پیامی صادر کرد. متن پیام استاندار بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

درود خداوند متعال بر­رفعت نشینان سرو قامت ایثار، مجاهدان آزاده ای که رشته عشق برگستره متعالی ادب، پایداری و از خود گذشتگی زدند و نام فاخر خود و همرزمان شهیدشان را بر صحیفه دلاوری و سلحشوری ثبت نمودند.

 ۲۶ مردادماه جلوه باشکوهی از تاریخ ملتی همیشه در صحنه، غیور و سرافراز است، موعد بازگشت غرور آفرینانه آزادگان سرافراز به آغوش میهن اسلامی. ایثارگرانی نستوه که در راه صیانت از شریعت و آرمان­های منیع و رفیع نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مجدانه تا پای بذل جان خویش ایستادند.

دفاع هوشمندانه و مقتدرانه از ارزش‌های ناب و متعالی انقلاب اسلامی، از صفات مبرز آزادگان غیرتمندی است که با تأسی به سیره ائمه هدی(ع) و پیروی از ولی امر زمان شان، نه تنها مقهور و مغلوب دشمن نشدند، بلکه به نماد روشن مظلومیت و در عین حال اقتدار و عزتمندی مبدل گشتند و طلایه دار آزادگی در عصر خود شدند.

آزادگان حامل پیام خون شهیدان و پایمردی دلیرمردان دفاع مقدس هستند که بر تارک فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی این مرز و بوم مقدس همچون مصباحی فروزان و تابنده همواره در تلالو هستند.

بی گمان، صلابت، عزت، کرامت و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران، مرهون دلاوری­ها، شجاعت­ها و فداکاری های مردمانی بی باک از جنس پایداری است که با ایستادگی و مقاومت مثال زدنی خود در طول سال های سخت و مشقت بار اسارت، بیش از پیش ایران و ایرانیان را در اقصی نقاط گیتی سرافراز نمودند.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما