plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰
کد مطلب : ۲۵۸۹۳
در جلسه مشترک شورای اداری استان و شهرستان چادگان

استاندار اصفهان: در حوادثی که اتفاق می افتد مردم پای کار هستند و این همکاری را به رخ جهان کشیده اند

در مناطق محروم بایستی مصوبات حداکثری داشته باشیم
سید رضا مرتضوی با بیان اینکه در شهرستان چادگان بایستی برای نخبگان و موثرین ها در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و … جلسات منظم برگزار شود تا احساس تعلق در تصمیم گیری های میان مردم جاری و ساری شود، گفت: معتقدیم مردمی ترین نوع حکومت موجود جمهوری اسلامی است. در حوادثی که برای ما اتفاق می افتد مردم پای کار هستند و این همکاری را به رخ مردم جهان کشیده اند. برای اینکه بتوانیم احساس تعلق را بین مردم تقویت کنیم باید راهکارها را از ادارات دولتی آغاز کنیم.
استاندار اصفهان: در حوادثی که اتفاق می افتد مردم پای کار هستند و این همکاری را به رخ جهان کشیده اند
به گزارش ایصال نیوز، عصر امروز پنج شنبه ۲۰ مردادماه جلسه شورای اداری مشترک استان و شهرستان چادگان با حضور استاندار، معاونین وی و مدیران کل دستگاه های اجرایی استان در شهرستان چادگان برگزار شد.

دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در این جلسه بیان کرد: تلاش وافری توسط مسئولان شهرستان شده تا مشکلات را به استان منعکس کنند که جای تقدیر دارد.

بایستی پیگیری مصوبات سفر به صورت ویژه مد نظر همه قرار بگیرد تا مردم طعم خوش خدمت را بچشند که این مهم برای ما افتخار است.

وی ادامه داد: به دنبال ایجاد یک رضایت مندی عمومی در جامعه هستیم. بعضی اوقات در مورد مناطق برخوردار صحبت می کنیم که وظیفه ما افزایش تعداد این مناطق است. اما گاهی درباره مناطق محروم مانند چادگان صحبت می کنیم باید بدانیم هدف انقلاب دستگیری در همین نقاط محروم بوده است. از ابتدای انقلاب نوع تعامل ما با مردم نسبت به حاکمیت گذشته تغییر کرده است و این جای خوشحالی دارد.

استاندار اصفهان با اشاره به این که بایستی در خدمت به مردم در مناطق محروم ویژه تر کار کنیم عنوان کرد: در مناطق محروم بایستی مصوبات حداکثری داشته باشیم چون وظیفه ما رسیدگی به این نقاط است پس وظایف ما چند برابری است.

دکتر مرتضوی به مدیران کل دستگاه های اجرایی خاطرنشان کرد: در سفرهایی که به شهرستان ها دارید بین مردم حاضر شوید و بخشی از وقت خود را در ارتباط با مردم بگذارنید. مردم ما ارباب رجوع هستند نه رعیت رجوع. این نکته مهمی است.

وی افزود: در شهرستان چادگان بایستی برای نخبگان و موثرین در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و … جلسات منظم برگزار شود تا احساس تعلق در تصمیم گیری های میان مردم جاری و ساری شود. ما معتقدیم مردمی ترین نوع حکومت موجود جمهوری اسلامی است. در حوادثی که برای ما اتفاق می افتد مردم پای کار هستند و این همکاری را به رخ مردم جهان کشیده اند. برای اینکه بتوانیم احساس تعلق را بین مردم تقویت کنیم باید راهکارها را از ادارات دولتی آغاز کنیم.

استاندار اظهار کرد: مسئولان چادگان باز پس گیری زمین های صنعتی را دستور کار قرار دهند و جدا خلع ید کنند چون این مستقیم به حق مردم مرتبط است.

وی تصریح کرد: جذب سرمایه گذار به صورت ویژه باید در دستور کار مسئولان شهرستان قرار بگیرد ما نیز در استان کمک می کنیم تا طرح ها بسترسازی شوند و به سامان برسند. البته که طرح های کارشناسی سرمایه گذاری باید در شهرستان مطرح شوند.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما