plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱
کد مطلب : ۲۴۷۰۶
در جریان سفر به شهرستان نایین

استاندار اصفهان: شهرستان نایین از جمله شهرستان های سرآمد با شاخص شگرف هم افزایی جمعی است

اهتمام مجدانه و غیرت مذهبی نایینی ها قابل تقدیر است
سید رضا مرتضوی گفت: شهرستان نایین از جمله شهرستان های سرآمد با شاخص شگرف هم افزایی جمعی و حمیت وافر است و امیدواریم در این سفر بتوانیم تا حد امکان در راستای رفع مشکلات، دشواری ها و نارسایی ها در هم افزایی سازنده سایر مسئولان اتفاقات خیر و نافعی محقق شود.
استاندار اصفهان: شهرستان نایین از جمله شهرستان های سرآمد با شاخص شگرف هم افزایی جمعی است
به گزارش ایصال نیوز، در ادامه سفر شهرستان خود به شهرستان نایین، همگام با مسئولان شهرستانی به ترتیب از بلوار بافران، مزرعه امام، تصفیه خانه نایین، محله محمدیه و مدرسه محمدیه، کتابخانه نایین، باغ مصلی نایین، ابنیه تاریخی نایین، مسجد جامع نایین و … بازدید و با حاضران به گفتگو پرداخت.

نماینده دولت در استان اصفهان، در بازدید از محله محمدیه پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم و سکنه محلی بود و در راستای رفع مسائل و سامان دهی به موارد بر شمرده مولفه هایی را به مسئولان حاضر جهت تعقیب و اعلام نتیجه در شورای اداری مشترک استان و شهرستان ابلاغ و اعلام کرد.

دکتر مرتضوی، ضمن تقدیر ازفعالیت های صورت گرفته در شهرستان نایین بر اولویت دولت مردمی سیزدهم در رفع پایدار و کامل چهره کریه فقر مطلق تاکید و خاطر نشان کرد: اهتمام مجدانه و غیرت مذهبی مردم شهرستان قابل تقدیر است.

وی گفت: شهرستان نایین از جمله شهرستان های سرآمد با شاخص شگرف هم افزایی جمعی و حمیت وافر است و امیدواریم در این سفر بتوانیم تا حد امکان در راستای رفع مشکلات، دشواری ها و نارسایی ها در هم افزایی سازنده سایر مسئولان اتفاقات خیر و نافعی محقق شود.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما