plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۷
کد مطلب : ۱۹۷۶۵
در جلسه سازگاری باکم آبی استان اصفهان

استاندار اصفهان: کشاورزان اصفهانی همه از نیروهای انقلاب و مدافع نظام هستند

این مردم‌ همواره مدافع ارزش‌ها و اصول انقلاب بوده‌اند
در «جلسه سازگاری باکم آبی استان اصفهان» وزیر نیرو از واگذاری مدیریت آب استان اصفهان به استانداری خبر داد و استاندار اصفهان گفت: کشاورزانی که نسبت به وضعیت و ظلمی که به آن‌ها شده اعتراض دارند هیچ نسبتی با جریان ضدانقلاب ندارند بلکه همه از نیروهای انقلابی و مدافع نظام هستند.
استاندار اصفهان: کشاورزان اصفهانی همه از نیروهای انقلاب و مدافع نظام هستند
به گزارش ایصال نیوز، وزیر نیرو از واگذاری مدیریت آب استان اصفهان به استانداری خبر داد و گفت: قطع به یقین مدیران استان نسبت به مسوولان کشوری از وضعیت آب اطلاعات بیشتری دارند و شایسته است که مدیریت آب استانی شود.

علی‌اکبر محرابیان شامگاه جمعه در «جلسه سازگاری باکم آبی استان اصفهان» خواهان ارائه سازوکار برای اعمال مدیریت استانی آب در اصفهان شد و گفت : زمان بازگشایی زاینده‌رود مشروط به رسیدن ذخیره زاینده‌رود به ۳۲۰ تا ۳۵۰ میلیون مترمکعب است.

وزیر نیرو همچنین کشاورزان را تشویق به معیشت جایگزین کشاورزی کرد و گفت: به سه روش این امر امکان‌پذیر است در گام اول کشت گلخانه‌ای است که اعتبار ویژه‌ای را برای استان در نظر گرفتیم و سپس استفاده از ظرفیت انرژی خورشیدی برای تولید برق در مزارع شرق و غرب اصفهان است که بتوان درآمد پایدار و مطمئن را فراهم کرد.

در این جلسه همچنین سید رضا مرتضوی استاندار اصفهان در حضور وزیر نیرو با اشاره به پیشینه اصفهان در انقلاب و دفاع مقدس، گفت: اصفهان در دوران گذشته و در طول تاریخ همواره پیشتاز بوده است و بیشترین شهید، جانباز و ایثارگر را تقدیم راه اسلام کرده و بیشترین تعداد فرمانده با ۴۰۰ سردار شهید متعلق به اصفهان است.

استاندار اصفهان با اشاره به شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر منافق و مرگ بر اسرائیل در تجمع اعتراضی کشاورزان، تأکید کرد: این مردم‌دوست ندارند گردی به انقلابشان بنشیند و همواره مدافع ارزش‌ها و اصول انقلاب بوده‌اند.

وی اضافه کرد: این تجمع اعتراضی به خاطر سوء تدبیرها در دوره‌های گذشته است که موجب شده معیشت و اقتصاد مردم این خطه تحت شعاع قرار گیرد و با مشکل مواجه شوند.

استاندار اصفهان با اشاره به حضور دکتر محرابیان وزیر نیرو در اصفهان، افزود: وزیرنیرو از نیروهای انقلابی جهادی و ایثار هستند که همواره دغدغه رفع مشکلات مردم رادارند.

وی با اشاره به بازدید وزیر نیرو از وضعیت آبی در شهرهای مختلف استان، اضافه کرد: امروز هرکجا رفتیم آقای محرابیان بیشتر با مردم صحبت کردند و تلاش می‌کردند دغدغه‌های مردم را بشنوند و در حتی در خودرو هم هیچ استراحتی نمی‌کردند و بدون وقفه پیگیر حل مساله بودند.

مرتضوی تصریح کرد: ایشان به‌صورت مداوم از پیشینه طرح‌ها جویا می‌شدند و هیچ استراحت نکردند که نشان از دغدغه یک مدیر و اهتمام ایشان برای حل این مساله است ؛ انتظارات امروز مردم استان از وزیر نیرو انتظاراتی است که بیست سال روی‌هم جمع شده است.

استاندار اصفهان تصریح کرد: شرایط سخت است و مردم نیز از سر مشکلات تجمع می‌کنند و گاهی نیز ممکن است برخلاف میلشان هیجانی بشوند و مسائلی را مطرح کنند البته باید توجه داشته باشیم که دورتادور مملکت گرگ‌هایی نشسته‌اند تا از طریق فضای مجازی شیطنت کنند.

مرتضوی تصریح کرد: افراد در عین اینکه روی مطالبات خود پافشاری می‌کنند، مراقب باشند مورد سوءاستفاده قرار نگیرند.

وی بابیان اینکه فاصله بین حق و باطل بسیار کم است، افزود: اینکه کجا را حق تشخیص بدهیم و کجا را باطل، در این میدان‌ها مشخص می‌شود.

استاندار اصفهان بابیان اینکه کشور در سختی است و همه این سختی را درک می‌کنیم، ادامه داد: امروز جنگ ما با دشمن جنگ اراده‌هاست و کسی در این جنگ پیروز می‌شود که اداره‌ای پایدار و مقاوم داشته باشد.

وی اضافه کرد: مطمئن هستم این آخرین حضور وزیر نیرو در اصفهان نیست و در آینده هم وزیر در اصفهان حضور پیدا خواهند کرد چون امروز محقق نشد که برخی از طرح‌ها بازدید شود.

وزیر نیرو صبح جمعه به‌منظور بررسی مسائل و مشکلات حوضه زاینده‌رود وارد اصفهان شد و با حضور در شهرستان ورزنه در شرق و فلاورجان در غرب، مسائل کم‌آبی این استان را بررسی کرد.

وی همچنین عصر امروز به منطقه برخوار رفت و آثار فرونشست زمین در این منطقه را از نزدیک مشاهده کرد.

محرابیان قرار است برای بررسی سایر مسائل حوضه زاینده‌رود امروز شنبه به چهارمحال و بختیاری برود.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما