plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۲
کد مطلب : ۱۷۴۰۷

قول روحانی به کارکنان صنعت نفت برای حل مشکلات

حسن روحانی رئیس جمهوری با اشاره به قانون بودجه 1400 گفت: به کارکنان صنعت نفت قول می‌دهم مشکلاتشان‌ حل شود.
قول روحانی به کارکنان صنعت نفت برای حل مشکلات
به گزارش ایصال نیوز، رییس جمهور کشورمان روز چهارشنبه در جلسه هیات دولت درباره حقوق و دستمزد کارکنان صنعت نفت گفت: به کارکنان شرافتمند صنعت نفت قول می‌دهم مشکل آنها حل خواهد شد. برخی از کارکنان و کارگران در اختیار پیمانکاران هستند اگر اینها مشکلاتی دارند به وزیر کار دستور می‌دهم که پیگیری و مشکلات آنها را حل کند.

متن سخنان امروز رئیس جمهور در زمینه رسیدگی به مشکل کارکنان صنعت نفت به این شرح است:
 «امروز در گوشه و کنار کشور بحثی راجع به عده ای از کارکنان صنعت نفت مخصوصا آن ها که در مناطق سخت فعالیت می کنند، وجود دارد. دولت به این مسئله توجه دارد. یک مشکلی در قانون بودجه امسال بوجود آمده اما من به این کارکنان شرافتمند صنعت نفت قول می دهم که مشکلات آن ها حل خواهد شد و ما این را دنبال خواهیم کرد و وزیر نفت این موضوع را دنبال می کند و ما این مشکل را پیگیری خواهیم کرد و نمی گذاریم که از نظر حقوق و دستمزدی که دریافت کنند مشکل و محدودیت داشته باشند. این محدودیت اگر هم در گوشه ای از مقررات بودجه بوجود آمده این را برایشان حل و فصل خواهیم کرد.»

روحانی در ادامه تصریح کرد: «اما برخی از کارکنان و کارگرانی که در اختیار پیمانکاران هستند چون در مناطق نفتی پیمانکاران زیاد هستند و فعالیت می کنند و این پیمانکاران از کارگرانی استفاده می کنند. اگر این ها مشکلاتی دارند من الان به وزیر کار دستور می دهم که این موضوع را دنبال و پیگیری کند و اگر مشکلی دارند آن را حل و فصل کنند. البته این مشکل ربطی به بخش نفت ندارد و آن ها ممکن است فقط در مناطق نفتی کار کنند منتها بحث کارگر و پیمانکار است که آن ها باید حل و فصل کنند و وزارت کار باید این موضوع را پیگیری کند تا این مسئله حل و فصل شود. من در اینجا اعلام می کنم که هیچ مشکلی در تولید، انتقال، توزیع و صادرات نفت و فراورده های نفتی نداشتیم و نخواهیم داشت. بیخود برخی دستگاه های تبلیغاتی ضدایرانی ماهواره ای تبلیغاتی می کنند که تبلیغات نادرست و غلطی است.»

انتهای پیام/*
۱
مرجع : ایرنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما