plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۶
کد مطلب : ۱۴۲۶۹

اصفهانِ دوست‌داشتنی در ۲۰۲۱ به روایت نیویورک تایمز

روزنامه معتبر نیویورک تایمز شهر اصفهان ایران را یکی از ۵۲ مکان دوست‌داشتنی دنیا در سال ۲۰۲۱ دنیا معرفی کرد که مردم باید بروند و از نزدیک تماشا کنند.
اصفهانِ دوست‌داشتنی در ۲۰۲۱ به روایت نیویورک تایمز
به گزارش ایصال نیوز، مدیران نیویوزک تایمز در پایان یکی از سیاه‌ترین سال‌های تاریخ معاصر از مخاطبان و خوانندگان خود خواستند جاهایی را که خودشان دوست داشته‌اند و دوست دارند رفتن به آنجا را به دیگران هم پیشنهاد دهند معرفی کنند. در پایان بیش از ۲۰۰۰ پیشنهاد رسید و از میان آنها ۵۲ گزینه برگزیده شد.

مرور این پیشنهادها بیش از هر چیز دیگر نشان می‌دهد دنیا هنوز زیبایی‌هایش را دارد و شاید سال ۲۰۲۱ منتظر است مردم به چشم‌اندازها، شهرها، مناطق گردشگری و دیگر مکان‌های آن سر بزنند و دوباره رونق را به همه جا بازگردانند.

تنها نماینده ایران در این فهرست، شهر زیبا و تاریخی اصفهان است که آن را یک ایرانی‌ ساکن واشنگتن به دیگران پیشنهاد داده است؛ کسی که دست‌کم هر سال یک بار به اصفهان سر می‌زد و پیش پدربزرگ و مادربزرگش می‌ماند. هر چند او دو سال پیش پدربزرگ خود را از دست داد و آمدن دانلد ترامپ و شیوع گسترده کرونا هم باعث شد راه رفت و آمدش به ایران و اصفهان سخت‌تر از گذشته شود.

انتهای پیام/*
۱
مرجع : همشهری
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما