plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۷
کد مطلب : ۳۸۳۹
معاون سرمایه‌گذاری میراث‌فرهنگی اصفهان خبر داد

16 مجموعه جدید گردشگری در اصفهان تأسیس می‌شود

مجوز اولیه احداث این مجموعه‌ها صادر شده است
معاون سرمایه‌گذاری میراث‌فرهنگی اصفهان در پنجمین نشست کمیته فنی سرمایه‌گزاری گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان اصفهان از صدور مجوز اولیه تاسیس 16 مجموعه جدید گردشگری در استان اصفهان خبر داد.
16 مجموعه جدید گردشگری در اصفهان تأسیس می‌شود
به‌گزارش ایصال نیوز از روابط عمومی ادارۀ کل میراث فرهنگی استان اصفهان؛ سید علی صالح درخشان معاون سرمایه گزاری و امور طرح های ادارۀ کل امروز 27 مرداد ماه با اعلام این مطلب افزود: در پنجمین نشست کمیته فنی سرمایه گزاری ادارۀ کل میراث فرهنگی در سال 1398، از مجموع طرح های ارائه شده به کمیته، اعضاء کمیته با اکثریت آرا با صدور مجوز اولیه جهت تأسیس 16 مجموعه گردشگری جدید در استان اصفهان موافقت نمودند.

او در رابطه با طرح های مصوب این کمیته عنوان کرد: با عنایت به طرح های مطرح شده، اعضاء کمیته با تأسیس 2 هتل و 3 اقامتگاه سنتی در شهر تاریخی اصفهان موافقت نمودند.

درخشان همچنین گفت: در این نشست اعضاء کمیته سرمایه گزاری ادارۀ کل با موافقت اولیه خود تأسیس یک هتل در شهرستان فریدون شهر (در غرب استان)، یک مجتمع گردشگری و یک اقامتگاه سنتی در شهرستان آران و بیدگل (در شمال استان)، یک مجتمع گردشگری در جاده زیار ( در محور جنوب شهرستان) و یک کمپینگ عشایری در شهرستان شهرضا ( در محور جنوب استان اصفهان) عنوان نمودند.

معاونت سرمایه گزاری ادارۀ کل میراث فرهنگی استان ادامه داد و گفت: در این نشست اعضاء کمیته موافقت اولیه خود را با تاسیس 2 مجتمع گردشگری و یک اقامتگاه سنتی در شهرستان کاشان اعلام نمودند.

درخشان همچنین به سایر مصوبات این کمیته اشاره کرد وگفت:دراین نشت مجوز اولیه تاسیس یک سفره خانه سنتی در برخوار (مرکز استان)، یک اقامتگاه سنتی در اردستان (شرق استان) و یک بومگردی درشهرستان نطنز (در شمال استان) صادر شد.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما