plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۷
کد مطلب : ۱۰۱۷۳

اداره کار خوزستان: موضوع خودکشی کارگر میدان نفتی هویزه در دست پیگیری است

روز گذشته یک کارگر پیمانکاری هویزه دست به خودکشی زد؛ همکاران او علت را ناتوانی مالی و ناخشنودی از شرایط کار می‌دانند، اداره کار اعلام کرده موضوع در دست بررسی جدی است.
اداره کار خوزستان: موضوع خودکشی کارگر میدان نفتی هویزه در دست پیگیری است
به گزارش ایصال نیوز، دیروز چهارشنبه21خرداد، یک کارگر پیمانکاری میدان نفتی هویزه دست به خودکشی زد. این کارگر که برای یک شرکت پیمانکاری کار می کرد، براساس اطلاعات منابع خبری، عمران روشنی مقدم نام داشت.

اگر چه همکاران این کارگر، علت را نارضایتی از شرایط شغلی اعلام می‌کنند و می‌گویند حقوق کارگران پیمانکاری نفت ناچیز است و با تاخیر پرداخت می‌شود اما هنوز دلیل اصلی این خودکشی اعلام نشده است.

اداره کار شهرستان هویزه تایید کرده است که این کارگران حقوق اردیبهشت ماه را نگرفته‌اند و قراردادهای آنها نیز نیازمند بازبینی است تا با اصول و قواعد کار تطابق داشته باشد.

در عین حال، روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان نیز طی اطلاعیه‌ای اعلام کرد که مدیرکل این اداره دستور بررسی و پیگیری جدی این موضوع را در کمترین زمان ممکن صادر کرده است و تا حصول نتیجه شخصا پیگیر این موضوع خواهد بود.

 کارگران این شرکت پیمانکاری پیش از این با اداره کار و مقامات مسئول تماس گرفته و خواستار احقاق حقوق شغلی خود از جمله در بحث قراردادهای شغلی شده بودند.

انتهای پیام/*
 
۲
مرجع : ایلنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما