plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۳۱۷۷۱
در بدو ورود به خوزستان

رئیسی: امروز ملت ایران و مسئولین مسئولیت مضاعفی نسبت به خوزستان دارند

مردم خوزستان نباید از مشکلات فاضلاب رنج ببرند
رئیس دولت سیزدهم در بدو ورود به استان خوزستان در چارچوب سفرهای استانی، گفت: خوزستان خط مقدم دفاع از وطن و مرز و بوم این کشور است و مردم این استان دین خودشان را به ایران و انقلاب اسلامی ادا کرده‌اند و امروز ملت ایران و مسئولین مسئولیت مضاعفی نسبت به خوزستان دارند.
رئیسی: امروز ملت ایران و مسئولین مسئولیت مضاعفی نسبت به خوزستان دارند
به گزارش سرویس سیاسی ایصال نیوز، سید ابراهیم رئیسی صبح امروز پنجشنبه در بدو ورود به استان خوزستان که به منظور انجام دور دوم سفرهای استانی و از مبدا دزفول آغاز شده است، در گفتگو با خبرنگاران درباره برنامه‌ها و اهداف این سفر افزود: البته مسئولین نسبت به همه استان‌ها و همه کشور مسئولیت دارند، اما از آنجا که ایستادگی، ایثار و مقاومت مردم خوزستان در دفاع مقدس حقیقتاً مقاومتی جانانه بود و مردم این استان به خوبی امتحان خود را پس داده‌اند، مسئولین وظیفه دارند همواره به خوزستان توجه جدی داشته باشند.

آقای رئیسی با بیان اینکه با توجه به ظرفیت‌های بزرگ خوزستان، این استان نباید مشکلی در زمینه آب و فاضلاب و زیرساخت‌ها داشته باشد، اظهار داشت: تلاش دولت در این دوره این است که که بتواند عقب‌ماندگی‌ها را جبران کند. مردم خوزستان نباید از مشکلات فاضلاب رنج ببرند و یا جایی با مشکلات مربوط به آب و برق و موارد مختلف مواجه باشند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه جوان خوزستان زرخیز نباید از بیکاری در رنج باشد، اضافه کرد: دولت به دنبال آن است که با توجه به امکانات و ظرفیت‌های بسیار خوزستان مشکلات استان را برطرف کند.

حجة الاسلام رئیسی تصریح کرد: در دور دوم سفرهای استانی پیگیر مصوبات دور اول سفر هستیم تا ببینم که مسئولان چه کرده‌اند و مدیران بازخواست خواهند شد تا ببینیم که آنچه در دور اول سفرها تصویب شد، اجرایی شده است یا نه!

رئیس جمهور ادامه داد: در این دور از سفرها با مردم بخش‌های مختلف استان هم دیدار و گفتگو خواهیم داشت، اما این مقدمه کار بوده و اصل سفر پیگیری رفع مشکلات است.

بنده به عنوان سرباز نظام و خدمتگزار مردم در این دور از سفرها علاوه بر دیدار و عرض ادب به مردم، دنبال این هستم که ببینم آیا مشکلات مردم حل شده و آیا مردم این احساس را دارند که واقعا مشکلات حل شده است.

آقای رئیسی خاطرنشان کرد: در گزارش‌ها، آمار و ارقام، برای بنده مهم آن است که آیا مشکلات مردم حل شده است یا نه؟ مراجع مختلفی از جمله نماینده محترم ولی فقیه در استان، نمایندگان استان در مجلس، استاندار، افراد شاخص استان که در دولت حضور دارند و برخی افراد دیگر مسائل استان را به ما منتقل می‌کنند و برای ما مهم آن است که با حضور در میدان مشکلات را حل کنیم؛ به دنبال این هستیم که با این حضور مشکلات حل شده و تا حل مسائل این نحوه کار را با جدیت ادامه خواهیم داد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما