plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۳۰۰۴۵

تشریح خدمات مردم‌یاری قرارگاه کربلای سپاه در همایش سران عشایر و طوایف عرب زبان خوزستان

گردهمایی سران عشایر و طوایف عرب زبان استان خوزستان و جمعی از فرماندهان و مدیران قرارگاه کربلای سپاه در پایگاه منتظران شهادت برگزار شد.
تشریح خدمات مردم‌یاری قرارگاه کربلای سپاه در همایش سران عشایر و طوایف عرب زبان خوزستان
به گزارش ایصال نیوز از سپاه، گردهمایی سران عشایر و طوایف عرب زبان استان خوزستان و جمعی از فرماندهان و مدیران قرارگاه کربلای سپاه در پایگاه منتظران شهادت برگزار شد.

محور این همایش که  که با پیگیری و پیشنهاد سران عشایر و طوایف عرب زبان خوزستان تشکیل شد، تقدیر از خدمات شبانه روزی و اقدامات مردم‌یاری قرارگاه کربلا حمایت و پشتیبانی از سپاه در برابر شیطنت های اخیر اتحادیه اروپا، آمریکا و رژیم غاصب صهیونیستی و همچنین تاکید بر تحکیم وحدت و انسجام و هم افزایی برای پاسداشت حریم کشور و پیشبرد آرمان‌های انقلاب اسلامی عنوان شد.

 سردار خادم الشهدا فرمانده قرارگاه کربلا از جمله سخنرانان این گردهمایی بود؛ وی بخشی از سخنان خود را به بیان فهرستی از خدمات و اقدامات مردم یاری سپاه در کمک به رشد و توسعه استان و معیشت مردم اختصاص داد و تامین امنیت در کنار سایر نیروهای حافظ امنیت را از مهمترین این خدمات برشمرد و درباره کارهای تازه انجام شده توسط این قرارگاه، گفت: علاوه بر آبرسانی به ۴۵ روستای فاقد آب شرب بهداشتی، ما برای کمک به توسعه و گسترش کشاورزی در استان فعالیت هایی را سازماندهی و اجرا کردیم که رهاورد آن افزایش کمی و کیفی تولیدات کشاورزی در این منطقه است.

 سردار خادم الشهدا خاطر نشان کرد: در راه تحقق این هدف،  لایروبی نهرها و کانال های آبرسانی، تسطیح بیش از ۵۰۰ هکتار از نخلستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان در دستور کار قرار گرفت و اجرایی گردید.

 وی افزود: برای نگهداری و صیانت از حریم نخیلات نیز دستگاههای بالابر و دستگاه تولید فنس توسط این قرارگاه تدارک دیده شد و بیش از ۶۰ هزار مترمربع تولیدات آن در اختیار کشاورزان خوزستانی قرار گرفت.

فرمانده قرارگاه کربلای نیروی زمینی سپاه از کمک به کشاورزان در انتقال محصولات و فرآورده های کشاورزی به بازارهای مصرف داخلی و خارجی و همچنین شرکت در نمایشگاه ها به عنوان خدمت دیگری از این قرارگاه نام برد.
 
حجج اسلام طباطبایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه کربلا و سید محمدعلی موسوی جزایری زعیم و سرپرست حوزه های علمیه استان و تعدادی از سران عشایر و طوایف عرب زبان نیز طی سخنان جداگانه‌ای در این گردهمایی، بر وفاداری عشایر به آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت فقیه تاکید کردند.

 در پایان، سران عشایر و طوایف عرب زبان خوزستانی با انتشار بیانیه‌ای که در بخش پایانی همایش خوانده شد، ضمن تاکید بر حفظ و تقویت وحدت و همدلی و هم افزایی همه آحاد، احزاب، گروه‌ها، اصناف و قشرهای های گوناگون در پاسداری از حریم کشور و همچنین رشد و توسعه و پیشرفت آن، اقدامات دشمنانه اخیر اتحادیه اروپا با همراهی آمریکا و رژیم جعلی و غاصب صهیونیستی بر علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را محکوم و ضمن تقدیر از خدمات و زحمات سپاه در خدمت به مردم و منطقه، بر حمایت و پشتیبانی قاطع از این ارگان خدمتگزار تاکید کردند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما