plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۳
کد مطلب : ۳۰۴۱۵
دادستان مرکز خوزستان خبر داد

۱۰۱ مرکز درمانی غیرمجاز در استان خوزستان پلمب شد

برخورد با هرگونه تخلف در چارچوب قانون
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: با دستور قضایی، ۱۰۱ مرکز غیرمجاز درمانی در این استان به اتهام مداخله در امور پزشکی پلمب شد.
۱۰۱ مرکز درمانی غیرمجاز در استان خوزستان پلمب شد
به گزارش ایصال نیوز از مرکز رسانه قوه قضائیه، صادق جعفری چگنی گفت: از ابتدای سال جاری و با دستور قضایی، ۱۰۱ مرکز غیرمجاز درمانی در این استان به اتهام مداخله در امور پزشکی پلمب شد. در همین مدت ۱۱۵ مرکز غیر مجاز ارائه دهنده خدمات درمانی دیگر نیز به مراجع قضایی و ادارات تعزیرات سراسر استان معرفی شدند تا به اتهامات آنان در این زمینه رسیدگی شود.  

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خوزستان گفت: متاسفانه در برخی از پرونده‌های تشکیل شده در مراجع قضایی، شاهد هستیم که برخی پزشکان مطب خود را جهت انجام عمل‌های زیبایی در اختیار افراد غیرمتخصص قرار می‌دهند، وی گفت: صیانت ازسلامت مردم و رعایت حقوق بیماران و جامعه پزشکی  وتامین  امنیت روانی در این حوزه وظیفه سیستم نظارتی ومدیریت  درمانی استان است دادستان‌ها در سراسر استان  به عنوان مدعی العموم حافظ حقوق مردم  و جامعه پزشکی در چارچوب قانون بوده وبا هرگونه تخلف و سوء استفاده از این جایگاه، برخورد می‌کنند.

جعفری چگنی از مردم خواست تا از مراجعه به مراکز غیرمجاز درمانی که ممکن است مشکلاتی برای آنان ایجاد کند، خودداری کنند و هرگونه تخلف در این خصوص را به سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت یا به اداره نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی استان خوزستان اطلاع دهند.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما