plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۲
کد مطلب : ۷۷۷۲

قربانیان ویروس‌کرونا از مرز دو هزار نفر گذشت

98 درصد از مبتلایان به کرونا ویروس افراد بالای 40 بوده اند
بر اساس جدیدترین آمار کمیته بهداشت استان هوبی چین، شمار تلفات ویروس کُشنده کرونا در شهر ووهان و دیگر نقاط چین، از مرز دو هزار نفر عبور کرد. تعداد مبتلایان نیز به 75 هزار نفر رسید.
قربانیان ویروس‌کرونا از مرز دو هزار نفر گذشت
به گزارش ایصال نیوز، سازمان ملی بهداشت چین، بامداد چهارشنبه اعلام کرد با مرگ 132 نفر دیگر در استان هوبی به مرکزیت شهر ووهان آمار قربانیان کروناویروس به دو هزار و هفت نفر رسید.

براساس این گزارش، در استان هوبی، در 24 ساعت گذشته، هزار و 690 نفر نیز به شمار مبتلایان افزوده شده و مجموع مبتلایان در استان هوبی به حدود 62 هزار نفر و شمار کل مبتلایان به ویروس‌کرونا تا بامداد چهارشنبه، در سراسر دنیا به بیش از 75 هزار نفر افزایش یافت.

در همین حال، سازمان بهداشت جهانی با اشاره به گزارش چین درباره شیوع کرونا اعلام کرد، با بررسی و تحقیق انجام شده بر روی 27 هزار نفر از مبتلایان به ویروس‌کرونا، مشخص شد که فقط 2 درصد از مبتلایان کمتر از 40 سال داشته اند و 98 درصد مبتلایان به این ویروس در سنین 40 سال به بالا بوده اند و هرچه سن بالاتر بوده میزان آسیب پذیری در برابر این ویروس تنفسی بیشتر بوده است.

ویروس کرونا که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در شهر «ووهان» مرکز استان هوبی شروع شد، علاوه بر استان‌های چین به حدود 30 کشور دیگر از جمله آمریکا، ایتالیا، فرانسه، انگلیس، مالزی، هنگ کنگ، فیلیپین،مصر و امارات سرایت کرده است.

انتهای پیام/*
 
۳
مترجم : احمد امینی
مرجع : اسکای نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما