plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۱
کد مطلب : ۷۶۹۷

افزایش تعداد تلفات «ویروس‌کرونا» به هزار و 502 تن

شمار مبتلایان از مرز 66 هزار تن فراتر رفت
دولت چین بامداد شنبه با تأیید 124 مورد فوتی دیگر در 24 ساعت گذشته، از افزایش تعداد تلفات ویروس کرونا به بیش از هزار و 500 کشته خبر داد.
افزایش تعداد تلفات «ویروس‌کرونا» به هزار و 502 تن
به گزارش ایصال نیوز سازمان بهداشت ملی چین، با تأکید بر ادامه مقابله جدی و همه‌جانبه با شیوع ویروس‌کرونا، در تازه ترین آمار خود اعلام کرد که تعداد قربانیان این ویروس تا بامداد شنبه، از مرز هزار و 500 تن هم گذشت. دولت چین همچنین تعداد مبتلایان به این ویروس مرگبار تا پایان روز جمعه را 66 هزار و 492 تن اعلام کرد.

مقامات بهداشتی استان «هوبی» که مرکز آن شهر «ووهان» نقطه شروع و گسترش کروناویروس بوده است اعلام کردند در 24 ساعت گذشته 124 تن به تعداد قربانیان و دو هزار و 240 تن به شمار مبتلایان به این ویروس افزوده شده است. تاکنون فقط در استان هوبی به مرکزیت ووهان 54 هزار مبتلا به ویروس کرونا ثبت شده است.

به این ترتیب آمار قربانیان کروناویروس (وبای چینی) از مرز هزار و 500 تن گذشت و شمار مبتلایان نیز از 66 هزار تن فراتر رفت.
به گزارش اسکای نیوز، در خارج از چین تاکنون دو مورد فوتی ناشی از ویروس‌کرونا از کشور فیلیپین و هنگ کنگ ثبت شده است.

این در حالی است که به‌‌ جز چین، بیش از صد نفر نیز در 30 کشور جهان از جمله در آمریکا، تایلند، کره جنوبی، ژاپن، استرالیا، پاکستان، انگلیس، فرانسه، ایتالیا، امارات، الجزایر و کانادا به این ویروس مبتلا شده اند. آخرین کشوری که دیروز از ثبت اولین مورد ابتلا به کروناویروس خبر داده است،کشور مصر می باشد.

انتهای پیام/*
۱
مترجم : احمد امینی
مرجع : اسکای نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما