plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۸
کد مطلب : ۷۷۳۳

آزادسازی کامل شهر حلب از دست تروریست‌ها

مردم حلب با جشن و شادی از ارتش سوریه استقبال کردند
ارتش سوریه پس از سیطره بر منطقه صالات اللیرمون، کنترل کامل شهر حلب را در دست گرفت. میادین شهر حلب شب گذشته شاهد حضور گسترده مردمی و برپایی جشن‌ پیروزی‌ بود.
آزادسازی کامل شهر حلب از دست تروریست‌ها
به گزارش ایصال نیوز، ارتش سوریه پس از سیطره بر آخرین پایگاه‌های تروریست‌ها در منطقه «صالات اللیرمون» در شمال حلب، توانست کنترل کامل این شهر را در دست بگیرد.

به گزارش المیادین، ارتش سوریه پیش از این توانسته بود تمامی بخش‌های منطقه جمعیة الزهراء در غرب حلب را آزاد کند و پس از درگیری با شبه نظامیان گروه تروریستی جبهة النصرة، سیطره خود بر شهر حریتان در ریف حلب شمالی را توسعه دهد.

مناطق حیان، بیانون و تل مصبین در ریف حلب شمالی پس از فرار تروریستهای جبهة النصرة، ‌توسط ارتش سوریه بدون درگیری آزاد شدند.

نیروهای نظامی ارتش سوریه روز یکشنبه توانستند ۱۳ شهرک و روستا در شمال و شمال غرب حلب را آزاد کنند.

از سوی دیگر، به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، مردم شهر حلب با حضور در محله‌ها و میادین شهر در حالی که پرچم‌های سوریه را در دست داشتند، با برپایی جشن و شادی و پایکوبی از ارتش سوریه برای آزادی شهرشان از دست تروریست ها تقدیر کردند.

بخش غربی استان حلب سوریه از سال 2011 در اشغال تروریست ها بود و از یکشنبه شب توسط ارتش سوریه و نیروهای هم‌پیمان بطور کامل آزاد شد.

انتهای پیام/*
۰
مرجع : اسپوتنیک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما