plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۱
کد مطلب : ۷۵۶۹

تیراندازی و کشتار در یک مرکز خرید در تایلند

خبرگزاری فرانسه گزارش داد که یک سرباز تایلندی در یک مرکز خرید اقدام به تیراندازی کرده است که طی آن حداقل 12 نفر کشته شده‌اند.
تیراندازی و کشتار در یک مرکز خرید در تایلند
به گزارش ایصال نیوز، خبرگزاری فرانسه در خبری فوری اعلام کرد، یک سرباز تایلندی با تیراندازی تعدادی را کشته است. برخی منابع نیز گزارش دادند که این سرباز تایلندی مردم عادی را در یک مرکز خرید به رگبار بسته است که تا کنون حداقل 10 نفر کشته شده و تعدادی نیز مجروح شده‌اند.این حادثه در شرق تایلند و در استان «ناخون رتچاسیما» رخ داده است.

همچنین گزارش شده است که عامل حمله قبل از ورود به مرکز خرید دو افسر پلیس را نیز کشته است. شاهدان عینی صحنه تیراندازی را وحشتناک توصیف کرده و در ویدئوهای منتشر شده صدای تیراندازی به صورت مکرر و با صدای بلند شنیده می شود.

خبرگزرای اسپوتنیک نیز گزارش داده است که به نظر میرسد عامل تیراندازی فرار کرده است و پلیس در جستجوی عامل تیراندازی است. با این حال برخی منابع دیگر میگویند که وی همچنان در مرکز خرید است و تعدادی را گروگان گرفته است.

گفتنی است همزمان با این حادثه، رسانه ها از انتشار یک ویدئو در شبکه مجازی خبر دادند که در آن، جوانی حدوداً 30 ساله در حالی که کلاهی نظامی بر سر و اسلحه ای در دست دارد تصاویر این جنایت را نشان می دهد و می گوید آیا کافی است، انگشتانم خسته شد.

پلیس تایلند در حال بررسی و تحقیق حادثه است و هنوز تروریستی بودن یا نبودن این حادثه و جزئیات آن اعلام نشده است. 

انتهای پیام/*
 
۱
مرجع : العالم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما