plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۲
کد مطلب : ۷۴۸۶

شمار قربانیان ویروس کرونا به 521 نفر رسید

شمار مبتلایان از 17 هزار نفر گذشت و بیش از 30 کشور گزارش رسمی ابتلا به این ویروس داشته اند
سرکنسول چین در استانبول از افزایش تعداد قربانیان ویروس کرونا در چین به 521 نفر خبر داد
شمار قربانیان ویروس کرونا به 521 نفر رسید
به گزارش ایصال نیوز، سرکنسول جمهوری خلق چین در استانبول اعلام کرد: شمار قربانیان ویروس‌کرونا به 521 نفر افزایش یافت.

در حالی که خبرگزاری فرانسه صبح دوشنبه به نقل از مقامات چینی اعلام کرد که با جان باختن ۵۶ نفر دیگر از افراد مبتلا به کرونا، شمار جان‌باختگان ناشی از این بیماری تا صبح امروز دوشنبه به ۳۶۰ نفر رسیده است، عصر امروز خبرگزاری آناتولی در خبری فوری به نقل از سرکنسول چین در استانبول جدیدترین آمار قربانیان ویروس کرونا در چین را 521 نفر اعلام کرد.

آمار مبتلایان به کروناویروس از مرز 17 هزار و پانصد تن گذشته است و تاکنون علاوه بر چین در بیش از 30 کشور مواردی از ابتلا به این بیماری گزارش شده است.

خبرگزاری آناتولی هم گزارش داد، تاکنون در ژاپن، تایلند، سنگاپور، کره جنوبی و استرالیا نیز به ترتیب، 19 و 16 و 12 و 9 مورد ابتلا به این وبای چینی ثبت شده است.

همچنین در مالزی، آمریکا، آلمان، فرانسه، ویتنام، امارات متحده عربی، کانادا، انگلستان، روسیه، هند و ایتالیا به ترتیب 8 و 9 و 10 و 6 و 6 و 5 و 4 و 2 و 2 و 2 مورد دیگر نیز مشاهده شده است. در هر یک از کشورهای نپال، کامبوج، سریلانکا، فیلیپین، فنلاند، اسپانیا، سوئد،تونس و الجزائر نیز حداقل یک مورد ابتلا به ویروس کرونا مشاهده شده است.

این ویروس که شیوع آن از اواخر دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در چین شروع شد، علاوه بر ۳۰ استان و منطقه چین، به شماری دیگر از کشورها از جمله آمریکا، استرالیا، تایلند، مالزی، کره جنوبی، ژاپن، کانادا، سوئد، اسپانیا، فرانسه و امارات متحده عربی نیز سرایت کرده است. دوره نهفتگی نسبتا طولانی این بیماری تنفسی مرگ‌بار از چند روز تا دو هفته متغیر است و همین امر موجب می‌شود مبتلایان تا پیش از بروز علایمی چون تب و تنگی نفس به مراکز درمانی مراجعه نکنند.

انتهای پیام/*
۲
مرجع : تی آر تی ترکیه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما