plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۶۲۶۴
در جلسه شورای اداری نجف آباد مطرح شد

معاون اجتماعی قوه قضائیه: عزم دستگاه قضایی، کاهش پرونده‌های ورودی به دادگستری است

تأکید بر ضرورت شناخت تخصصی آسیب‌های اجتماعی
جلسه شورای اداری شهرستان‌ نجف آباد، با حضور دکتر الفت معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه، صبح امروز پنجشنبه در سالن اجتماعات مجموعه فرهنگی خارون نجف آباد برگزار شد.
معاون اجتماعی قوه قضائیه: عزم دستگاه قضایی، کاهش پرونده‌های ورودی به دادگستری است
به گزارش خبرنگار واحد نجف آباد ایصال نیوز، معاون اجتماعی و پیشگیری قوه قضائیه در این جلسه با تقدیر از ایثارگری های مردم نجف آباد پیش و پس از پیروزی انقلاب اسلامی، هدف از سفرهای استانی را رصد کردن و پایش امور قضائی در استان‌ها و شهرستان‌ها برشمرد و افزود: تأکید آیت الله رئیسی و عزم قوه قضائیه، حضور در میان جامعه و افزایش اعتماد مردم است.

الفت، با تاکید بر اجرای عدالت و احقاق حقوق مردم، ترویج اخلاق حرفه ای در قوه قضائیه، کاهش دعاوی و پرونده های ورودی به دادگستری ها، افزایش و پایش رابطه دستگاه‌های اداری با قوه قضائیه و افزایش اعتماد مردم به دستگاه قضا را از اهداف مهم قوه قضائیه عنوان کرد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه خطاب به اعضای شورای اداری و شورای تأمین نجف آباد گفت: توجه به آنچه در جامعه می گذرد و شناخت تخصصی آسیب های اجتماعی ضرورت دارد و پذیرش اینکه آسیب های اجتماعی از جمله دعاوی خانوادگی و دعاوی ملکی یک «آسیب اجتماعی» است و باید با کار فرهنگی و تامین شرایط مطلوب فرهنگی و اقتصادی به حل واقعی این آسیب ها اقدام کرد، لازم است. 

در ابتدای این جلسه، مهندس راعی معاون استاندار و فرماندار شهرستان نجف آباد، ضمن عرض خیر مقدم به معاون قوه قضائیه در امور اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، با اشاره به رشادتها و نقش سازنده مردم نجف آباد در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس و همت مردم این دیار در پیشرفت صنعت و تولید و کشاورزی، بر تلاش مسئولان در خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع با هدفِ افزایش رضایتمندی مردم از مسئولان تاکید کرد.

راعی با اشاره به مشکلات مردم و وجود برخی تخلفات در ساخت و ساز و مشکلات کارگری از جمله صنایع کاشی در این شهرستان، بازنگری در برخی قوانین قضایی جهت رفع سریع تر مشکلات مردم  را خواستار شد.

حجة الاسلام حسناتی،امام جمعه و نماینده محترم ولی فقیه در شهرستان نجف آباد، حجة الاسلام حسینی رئیس دادگستری نجف آباد و ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم شریف شهرستان های نجف آباد و تیران و کرون در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن ابراز خرسندی از حضور معاون قوه قضائیه در نجف آباد، بر خواست مردم در اجرای عدالت و حفظ حقوق عامه و لزوم افزایش نیروی انسانی و امکانات دادگستری شهرستان نجف آباد تأکید کردند.

انتهای پیام/*   
  
۸
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما