{TICKER_BLOCK}
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۷
کد مطلب : ۴۴۷۳
با حضور دادستان کل استان اصفهان

مراسم تکریم و معارفه دادستان شهرستان نجف آباد برگزار شد

انتصاب علی زارع به سمت دادستان نجف آباد
مراسم تکریم و معارفه، دادستان شهرستان ویژه نجف آباد، صبح امروز (سه‌شنبه) با حضور جمعی از مسئولان شهرستان نجف آباد و استان اصفهان، برگزار شد. علی اصفهانی دادستان کل استان اصفهان در این آئین، ضمن تأکید بر اینکه اکنون بالاترین اولویت برای دستگاه قضایی، مبارزه با فساد اقتصادی است، تصریح کرد: دستگاه قضایی از همه‌کسانی که به مردم خدمت می‌کنند حمایت می‌کند.
به گزارش ایصال نیوز، مراسم تکریم و معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نجف‌آباد، صبح امروز (سه‌شنبه) در سالن اجتماعات بنیاد آیت الله خامنه ای این شهرستان برگزار شد.
در آئین تکریم محمدرضا توکلی دادستان سابق و معارفه علی زارع به عنوان دادستان عمومی و انقلاب نجف‌آباد که صبح امروز سه شنبه و با حضور دادستان کل استان اصفهان، نماینده محترم ولی فقیه در شهرستان، نماینده مردم شریف نجف آباد در مجلس، فرماندار، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی و مدیران ادارات مختلف نجف‌آباد در سالن فرهنگی بنیاد آیت‌الله خامنه‌ای برگزار شد، دکتر علی اصفهانی دادستان کل استان اصفهان، گفت: رویکرد قوه قضائیه همیشه در جهت اجرای عدالت، گسترش امنیت، مبارزه با فساد و حفظ حقوق عامه بوده است و با ریاست آیت الله رئیسی این رویکرد با توجه به گام دوم انقلاب، با قاطعیت بیشتری دنبال خواهد شد و برای تحقق سریعتر این رویکرد، جابجایی و استفاده از نیروهای کارآمد و جوان یک ضرورت است.
دادستان کل اصفهان با اشاره به انتصاب آقای علی زارع به‌عنوان دادستان جدید نجف آباد و انتصاب محمدرضا توکلی دادستان سابق نجف آباد بعنوان معاون دادستان کل استان اصفهان، مردم شریف و ایثارگر نجف آباد را شایسته خدمت رسانی بهتر و بیشتر از سوی مدیران دانست و تاکید کرد: قوه قضائیه از همکاری و مساعدت همه مدیران، نخبگان، فعالان و اصحاب رسانه استقبال می کند.
در این آئین همچنین حجة الاسلام حسینی رئیس دادگستری نجف‌آباد با اشاره به حجم پرونده های ورودی به شعبه ها و هیات های حل اختلاف، حجم کار و حساسیت موجود در دستگاه قضائیه را مهم و عظیم دانست و گفت: دادستان باید با جسارت و شجاعت، در هرجا که لازم است تا حقوق عامه حفظ شود، ورود پیدا کند.
حجة الاسلام حسناتی نماینده محترم ولی فقیه و امام جمعه نجف آباد نیز با تشکر از زحمات دادستان سابق نجف آباد و آرزوی موفقیت برای دادستان جدید در حل مشکلات قضایی مردم شهرستان گفت: نظام اسلامی بخاطر اجرای عدالت برپا می شود (اقامه قسط) و حفظ نظام ارزشمند الهی ما که به فرموده حضرت امام از اوجب واجبات است، اساس آن تقویت قوه قضائیه و اجرای عدالت است.
در این مراسم همچنین مهندس راعی فرماندار ویژه نجف آباد بر تلاش همه دستگاهها برای حل مشکلات مردم و همکاری با قوه قضائیه در اجرای عدالت و تقویت اتحاد و انسجام خصوصا در این شرایط حساس تاکید کرد.
نماینده مردم شریف نجف آباد و تیران و کرون نیز در سخنان کوتاهی بر لزوم کاهش حجم پرونده های ورودی به قوه قضائیه با اصلاح ساختارها در دولت و مجلس و تقدم اصل پیشگیری، تاکید نمود.
آقای محمدرضا توکلی دادستان سابق نجف آباد ضمن تشکر از مردم خوب و فداکار نجف آباد و همکاری مدیران شهرستان و نیز تشکر از اعتماد دادستان کل اصفهان در انتصاب ایشان بعنوان معاون دادستانی استان، مهمترین اقدام دادستانی نجف آباد در سالهای اخیر را رفع مشکل اراضی و آزادسازی تصرفات غیرقانونی زمین های دولتی و مساعدت برای فعالیت مجدد کارخانجات کاشی اصفهان و نیلو و تعامل سازنده با ادارات شهرستان و رسیدگی و حفظ حقوق عامه عنوان کرد.
«علی زارع» دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان نجف آباد پس از دریافت حکم انتصاب خود گفت: با توکل برخدا و با وجود مردم خوب و ایثارگر نجف آباد و همکاری مسئولین شهرستان و شناختی که از سال 92 تاکنون از این شهرستان دارم، در راستای اجرای عدالت و استیفای حقوق عامه بیش از گذشته تلاش خواهم کرد. 
گفتنی‌ست؛ زارع، پیش‌ از این، ریاست شعبه کیفری دادگستری شهرستان نجف‌آباد را بر عهده داشت.
انتهای پیام/*
۴
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما