plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۳
کد مطلب : ۵۸۴۳
عراق 2 - 1 ایران

توقف تیم ملی ایران در مصاف با تیم ملی عراق

تلخ کامی ملی پوشان ایرانی با گل دقیقه 92 مهاجم عراقی
تیم ملی فوتبال ایران در مرحلۀ مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، در مصاف با تیم ملی عراق، با گل لحظات پایانی مهاجم عراقی، متوقف شد و تن به شکست داد.
توقف تیم ملی ایران در مصاف با تیم ملی عراق
در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و در گروه C قارۀ آسیا، عصر امروز (پنج‌شنبه - 98/08/23) ساعت 17:30 در استادیوم ملی شهر امان اردن، تیم ملی ایران و تیم ملی عراق در زمینی بی طرف به مصاف یکدیگر رفتند.

تیم ملی ایران که در دو مسابقه ابتدایی‌اش در مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 به دو برتری برابر هنگ‌کنگ و کامبوج رسید ولی در دیدار اخیرش شکست تلخی را در خانه بحرین متحمل شد تا مشخص شود از همین ابتدا کار سختی در این رقابت‌ها دارد، امشب هم نتوانست نمایش خوب و هجومی ارائه دهد و بعد از آنکه در دقیقه 11 با گلزنی مهند علی دروازه خود را باز شده دید، به زحمت در دقیقه 25 با شوت احمد نوراللهی کار را به تساوی کشید؛ در نیمه دوم ایران نتوانست حتی یک موقعیت خطرناک ایجاد کند تا در سمت مقابل عراق با استفاده از ضربات آزاد پُرتعداد، در دومین دقیقه وقت‌های تلف شده روی یک کرنر و ضربه سر علاء عباس گل دوم را بزند و به برتری برسد.

قضاوت این بازی بر عهدۀ داور سریلانکایی «دیلان پریرا» بود و پاراکراما هماسونگا و سانجیوا پرمالا کمک های این داور نام آشنا بودند. داور چهارم این مسابقه نیز سید عبدالله یعقوب از عمان بود و محمد عبدالله قطری نیز بر قضاوت این بازی فوتبال، نظارت می‌کرد.

ترکیب تیم ملّی ایران به سرمربی گری مارک ویلموتس را علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، رامین رضاییان، میلاد محمدی(53- محمد نادری) ، امید ابراهیمی، احمد نوراللهی، مسعود شجاعی، محمد محبی، مهدی طارمی(62- وحید امیری)، سردار آزمون(90- کاوه رضایی) تشکیل می‌دادند و تیم ملّی عراق با سرمربی گری سرچکو کاتانچ نیز با ملی پوشانش؛ محمد حمید(48- جلال حسن)، سعد ناطق، احمد ابراهیم، ریبین سولاقا، علاء مهاوی، علی عدنان، امجد عطوان، صفاء هادی، همام طارق، بشار رسن(88- علاء عبدالزهره)، مهند علی(76- علاء عباس) پا به میدان این مسابقه گذاشت. 

انتهای پیام/*

 

 


 
۱
مرجع : ایصال - ورزش سه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما