plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۵۴۴۲

اعلام مجدد مقررات منع رفت و آمد در کربلا

استانداری کربلا برای حفظ امنیت شهروندان، مقررات جدید رفت و آمد، و محل برگزاری تجمعات اعتراضی در کربلا را اعلام کرد.
اعلام مجدد مقررات منع رفت و آمد در کربلا
به گزارش ایصال نیوز، استانداری کربلا با صدور اطلاعیه ای مقررات منع رفت و آمد در کربلا را از ساعت 3 عصر امروز تا اطلاع ثانوی اعلام کرد. دفتر اطلاع رسانی «نصیف الخطابی» استاندار کربلا اعلام کرد، در پی تشکیل کمیته عالی امنیتی استان، مقرر شد برای حفظ امنیت استان کربلا، مقررات ممنوعیت رفت و آمد از ساعت 15 روز دوشنبه تا اطلاع ثانوی برقرار شود. هرگونه تغییر برنامه نیز به اطلاع رسانه ها خواهد رسید.
همچنین استانداری کربلا اعلام کرد تنها مکان مجاز تجمع اعترضی در کربلا فقط در «میدان تربیت» است و تظاهرات در سایر نقاط ممنوع خواهد بود.
شایان ذکر است،دیشب نیز ناآرامی ها در کربلا ادامه داشت. یکی از مسئولین بیمارستان الحسین در کربلای عراق به آناتولی گفت: بر اثر درگیری شب گذشته در اطراف استانداری و ساختمان‌های دولتی 50 تن از معترضان و 10 نفر از نیروهای امنیتی مجروح شده اند. وی افزود: نیروهای امنیتی برای پراکنده کردن معترضان به سوی آنها تیراندازی کرده اند.
کمیساریای عالی مستقل حقوق بشر عراق اعلام کرده است: تاکنون 74 نفر در تظاهرات ضد دولتی اخیر در بغداد و استان‌های جنوبی این کشور کشته و 3654 نفر از جمله تعدادی از نیروهای امنیتی عراق نیز زخمی شده اند.
گفتنی است دیروز همزمان با بغداد و سایر شهرهای جنوب عراق، در کربلا نیز دانش آموزان و دانشجویان در تظاهرات اعتراضی برای بهبود معیشت زندگی شرکت کردند.
انتهای پیام/*
۵
مرجع : سومریه نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما