plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۷
کد مطلب : ۴۵۲۵
فیفا در بیانیه‌ای رسمی از ایران خواست

ورود بانوان به ورزشگاه ها برای تماشای مسابقات ورزشی تسهیل شود

ابراز امیدواری فیفا از اقدامات ایران
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) در بیانیه ای ابراز امیدواری کرد موضوع ورود بانوان به ورزشگاه ایران هر چه زودتر حل شود. وزیر ورزش و جوانان در جلسه مشترک با روسای فدراسیون ها امروز پنجشنبه تصریح کرد: همه زیرساخت ها در تمام استادیوم های کشور برای ورود بانوان به ورزشگاه ها آماده است.
ورود بانوان به ورزشگاه ها برای تماشای مسابقات ورزشی تسهیل شود
به گزارش ایصال نیوز، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) ابراز امیدواری کرد موضوع ورود بانوان به ورزشگاه ایران هر چه زودتر حل شود. جانی اینفانتینو، رئیس فیفا در بیانیه‌ای درباره عدم حضور بانوان در ورزشگاه های ایران گفت: امیدوارم فدراسیون فوتبال ایران و مقامات این کشور درخواست‌های مکرر ما را بپذیرند. من در مدت اخیر تماس‌های زیادی با ایرانی ها داشتم.
وی تصریح کرد: در حال حاضر هیاتی از فیفا در ایران است تا شرایط ورزشگاه‌ها را در این کشور رصد کند و امیدوارم این هیئت اخبار خوبی را از ایران بیاورد.
رئیس فیفا در این بیانیه افزود: موضِع ما آشکار و ثابت است. امیدواریم بانوان اجازه ورود به ورزشگاه های فوتبال را بدست آورند. ما می‌دانیم که برنامه ها و گام هایمان را به روش مسالمت آمیز باید انجام دهیم اما الان زمان مناسب برای تغییر امور است.
فیفا انتظار دارد که پیشرفت های مثبتی در این مقوله در ایران رخ دهد و در بازی اول ایران در زمینش در ماه اکتبر منتظر این پیشرفت مثبت هستیم.
گفتنی است، امروز پنجشنبه، وزیر ورزش و جوانان در جلسه مشترک با روسای فدراسیون ها گفت: زیرساخت ها در تمام استادیوم های کشور برای ورود بانوان به ورزشگاه ها آماده است. ورودی جداگانه، مکان ویژه بانوان، سرویس بهداشتی جداگانه، ،معبر ها و راهروی جداگانه، جایگاه و انتظامات جداگانه همگی آماده است تا بانوان با رعایت ملاحظات فرهنگی و شرعی و امنیت کامل وارد ورزشگاه ها شوند.
انتهای پیام/*
۱
مرجع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما