plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۰
کد مطلب : ۴۱۸۲
در آیین تکریم و معارفه مدیر هسته گزینش استانداری اصفهان

استاندار اصفهان: حفظ کرامت و حرمت افراد سرلوحه کار گزینشگران باشد

منان امینی مدیر هسته گزینش استانداری اصفهان شد
استاندار اصفهان در در آیین تکریم و معارفه مدیر هسته گزینش این استانداری، با بیان اینکه حفظ آبرو و کرامت افراد ضروری است، تأکید کرد: باید در چارچوب اخلاق با سعه صدر و قانونمداری، ملاک ها و معیارهای این حوزه اجرایی شود.
استاندار اصفهان: حفظ کرامت و حرمت افراد سرلوحه کار گزینشگران باشد
به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی، استاندار اصفهان در آیین تکریم و معارفه مدیر هسته گزینش استانداری اصفهان ضمن عرض تسلیت ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع)  با اشاره به مسئولیت بسیار خطیر و حساس هسته گزینش اظهار داشت: حفظ آبرو و کرامت افراد ضروری  است و باید در چارچوب اخلاق با سعه صدر و قانونمداری، ملاک ها و معیارهای این حوزه اجرایی شود.

وی ادامه داد: گزینشگران باید سعه صدر، بزرگواری، گذشت و بزرگ منشی را سرلوحه کار خود قرار دهند و نباید افراد را سلیقه ای و عجولانه قضاوت کنند.

استاندار اصفهان به توصیه های امام خیمنی (ره) و مقام معظم رهبری در این خصوص اشاره کرد و گفت: گزینش باید بر اساس قانون، عدالت و رضایت خداوند متعال باشد و گزینشگران در این خصوص بر حفظ آبرو و کرامت انسان ها توجه داشته باشند.

شایان ذکر است در این آیین منان امینی به عنوان مدیر هسته گزینش استانداری معرفی و از خدمات مهدی علیخانی که به افتخار بازنشستگی نائل شده است تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما