plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۶
کد مطلب : ۱۰۱۳۷
پیام استاندار اصفهان به مناسبت روز صنایع دستی

دکتر رضایی: صنایع دستی می تواند به عنوان سفیر تاثیرگذاری فرهنگ، آداب و رسوم ملّت ایران را در جهان مطرح کند

صنایع دستی، حاصل روح ملت ها و بیانگر ذوق مردم هر کشور است
در پیام استاندار اصفهان به مناسبت روز صنایع دستی آمده است: صنایع دستی در تلفیق هنر، اندیشه و زیبایی آثاری را خلق می کند که می تواند به عنوان سفیر تاثیرگذاری فرهنگ، آداب و رسوم ملت ایران اسلامی را در جای جای جهان مطرح کند و در گذر زمان، روز به روز به ارزش آنها افزوده شود.
دکتر رضایی: صنایع دستی می تواند به عنوان سفیر تاثیرگذاری فرهنگ، آداب و رسوم ملّت ایران را در جهان مطرح کند
به گزارش ایصال نیوز از استانداری اصفهان، دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان طی پیامی روز صنایع دستی را تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل می باشد:

صنایع دستی،حاصل روح ملت ها و دستاورد هنرهای آموخته از نسلی به نسل دیگر و روایتگر صنعت و هنر نیکان و بیانگر هنر و ذوق مردم هر کشور است.

در ایران اسلامی به ویژه استان فرهنگ دوست اصفهان از دیرباز صنایع دستی به عنوان یک صنعت اشتغال آفرین همواره مد نظر بوده و امروزه به رغم گسترش محصولات صنعتی نه تنها ارزش خود را از دست نداده است بلکه هر روز مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.

صنایع دستی در تلفیق هنر، اندیشه و زیبایی آثاری را خلق می کند که می تواند به عنوان سفیر تاثیرگذاری فرهنگ، آداب و رسوم ملت ایران اسلامی را در جای جای جهان مطرح کند و در گذر زمان، روز به روز به ارزش آنها افزوده شود.

بیست خرداد روز جهانی صنایع دستی با هدف ارج نهادن و گرامی داشت آثار صنایع دستی و هنرمندانی است که خالصانه برای خلق این آثار ارزشمند تلاش می کنند و  فرصتی است که با اتکا به پشتوانه غنی فرهنگ ایران اسلامی  جایگاه ارزشمند این هنر ، صنعت ، ذوق و هنر مردمان ایران زمین به جهانیان معرفی گردد.

اینجانب ضمن تبریک به تلاشگران، تولیدکنندگان و فعالین این هنر و صنعت گرانبها، در سالی که مزین است به نام "جهش تولید" امیدوارم گامی موثر در راستای تثبیت جایگاه و ترویج این ثروت عظیم در استان برداشته شود و با استفاده مناسب از ظرفیت های بی شمار و بالفعل کردن امکانات بالقوه، اهداف ارزشمند این حوزه را بیش از پیش جامع عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/*
۱
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما