plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۳۸۰۹۳
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خبر داد

تخصیص ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای پروژه‌های تاسیسات گردشگری بالای ۸۰ درصد پیشرفت

تسهیل فرآیند اعطای تسهیلات بانکی به متقاضیان مراکز گردشگری
وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: با دستور رییس‌جمهوری و موافقت بانک مرکزی، قرار شد ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات ویژه تاسیسات گردشگری بالای ۸۰ درصد پیشرفت تخصیص پیدا کند و این یعنی در آستانه یک تحول عظیم در عرصه تأسیسات گردشگری هستیم.
تخصیص ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات برای پروژه‌های تاسیسات گردشگری بالای ۸۰ درصد پیشرفت
به گزارش سرویس گردشگری ایصال نیوز، سید عزت‌الله ضرغامی ۲۰ اردیبهشت‌ماه در بدو ورود به شهرکرد در جمع خبرنگاران چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: در آخرین جلسه هیات دولت، بعد از گزارش مشروح در مورد آخرین وضعیت پروژه‌های گردشگری که ارائه شد، رییس‌جمهور دستورات مهمی صادر کرد و بانک مرکزی موظف شد که ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات به صورت ویژه و به سرعت در اختیار پروژه‌های گردشگری قرار دهد.

او افزود: پروژه‌هایی که بالای ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با این میزان تسهیلات در طول سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند، شامل این تسهیلات می‌شوند. در حقیقت رکوردی برای کل تأسیسات گردشگری شامل بخش‌های اقامتی، هتل‌های چهار ستاره، پنج ستاره و مراکز مختلف گردشگری نیمه تمام است.

وزیر میراث‌فرهنگی ادامه داد: با نگاهی که دولت دارد و آخرین جلسه‌ای که در معاونت اجرایی رییس‌جمهور با حضور روسای بانک‌ها و نماینده وزارت گردشگری انجام خواهد شد، مابقی پروژه‌ها که نیاز به تسهیلات بانکی دارند، حل و فصل می‌شود. به نظر می‌رسد در آستانه یک تحولی برای اعطای تسهیلات بانکی به متقاضیان مراکز گردشگری هستیم.

او با بیان اینکه گردشگری سرمایه‌گذاری سودآوری است، تصریح کرد: به همه کسانی که قصد سرمایه‌گذاری دارند اعلام می‌کنم سرمایه گذاری در گردشگری بسیار سودآور است، درآمد پایدار دارد و یک سرمایه‌گذاری پاک به شمار می‌رود. نیاز امروز اجتماعی مردم است که امیدواریم بتوان برای چهارمحال و بختیاری که موقعیت بسیار ویژه‌ای دارد با همکاری همه نهادهای استانی سرمایه‌گذاری لازم را انجام دهیم تا در آینده نزدیک وضعیت گردشگری استان آنطور که شایسته است ارتقا یابد. میراث آریا 

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما