plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۵
کد مطلب : ۳۷۲۶۶
رئیس سازمان امور عشایر ایران خبر داد

رونق گردشگری عشایری با اجرای طرح نوروزگاه

مشکلی در تامین نهاده‌ دامی عشایر وجود ندارد
رئیس سازمان امور عشایر ایران گفت: امسال نوروزگاه‌های عشایری به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد و به لحاظ گردشگری و اقتصادی به عشایر کمک خواهد شد.
رونق گردشگری عشایری با اجرای طرح نوروزگاه
به گزارش سرویس گردشگری ایصال نیوز، شایان نادری در خصوص برپایی نوروزگاه‌های عشایر و استقبال مردم از آنها، اظهار داشت: امسال به صورت ویژه‌تری طرح نوروزگاه‌ها با هدف معرفی زیست‌بوم عشایر در نقاط مختلف کشور درحال برگزاری است و مسافران با زیست بوم عشایر آشنا می‌شوند.

وی ادامه داد: عشایر در این نوروزگاه‌ها علاوه بر این که زیست‌بوم خود را به مسافران معرفی می‌کنند، فروش محصولات نیز دارند و تولیدات خود را عرضه می‌کنند که هم به لحاظ گردشگری و هم به لحاظ اقتصادی به عشایر عزیز کمک خواهد شد.

نادری همچنین از تامین نهاده دامی مورد نیاز عشایر کشور در سال جدید خبر داد و گفت: تامین نهاده‌های دامی عشایر در اولویت کاری سازمان قرار دارد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی اضافه کرد: با عنایت رئیس جمهور در این زمینه، نهاده‌های خوبی تامین شده و به سهولت در اختیار تولیدکنندگان عشایری قرار می‌گیرد.

رئیس سازمان امور عشایر ایران همچنین در بازدید از کارخانه تولید خوراک دام تعاونی عشایری گرمسار، با اشاره به تاثیر این واحد تولیدی در روند تولید و زندگی عشایر، ابراز کرد: ایجاد تنوع در تولید نهاده‌های دامی عشایر، موجب جهش تولید گوشت قرمز در کشور می‌شود.

نادری اولویت فعالیت‌های سازمان را رفع نیاز عشایر به نهاده‌‌های دامی عنوان کرد و افزود: در سال جدید مشکلی در تامین نهاده‌ دامی وجود ندارد و به سهولت در اختیار عشایر قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/*
۰
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما